Amme-bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Frk.S

Nu er jeg ved at have de sidste ting på plads til vores lille pige kigger ud til os.

Næste skridt er at få pakket tasken til sygehuset. Men jeg mangler en amme-BH.
Jeg har dog læst flere steder, at man bør vente med at købe amme-BH, da brysterne kan blive meget større (Åh, gud - synes de er store nok nu! ) når mælken falder til.

Men bør man ikke have en amme-BH allerede til de første dage på sygehuset / patienthotellet?

Jeg havde tænkt lidt på, at købe en enkelt, og så bare sørge for at den er godt stor. Og så må jeg købe flere senere. Er det dumt?
Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

kiwilouise

Frk.S skriver:

Nu er jeg ved at have de sidste ting på plads til vores lille pige kigger ud til os.

Næste skridt er at få pakket tasken til sygehuset. Men jeg mangler en amme-BH.
Jeg har dog læst flere steder, at man bør vente med at købe amme-BH, da brysterne kan blive meget større (Åh, gud - synes de er store nok nu! ) når mælken falder til.

Men bør man ikke have en amme-BH allerede til de første dage på sygehuset / patienthotellet?

Jeg havde tænkt lidt på, at købe en enkelt, og så bare sørge for at den er godt stor. Og så må jeg købe flere senere. Er det dumt?
Hvad gjorde i?

jeg har købt nogen brugt netop så jeg havde til sygehuset. planen er at jeg skal ud og have nogen flere når mælken er løbet til

Anmeld

31. juli 2011

Mi&Mi

hej

jeg tog chancen og købte en ammebh, købte den i den størrelse jeg brugte på det tidspunkt, og kunne sagtens passe den da jeg havde født, men alle er jo forskellige. jeg var ihvertfald glad for at jeg købte en, det var nemlig meget dejligt at have på når brysterne blev lidt tunge.

du kan jo også bare købe en der er lidt større som du selv skriver synes ikke det er dumt.

Anmeld

31. juli 2011

Frk.S

Mange tak for jeres svar.

Hvis jeg nu havde være vågen og kigget på forsiden af "amning-forummet" inden jeg skrev, havde jeg jo nok set, at der var oprettet en tråd op det for ikke så længe siden. DOH!

https://www.baby.dk/debat/122386pi1/amning/spoergsmaal-om-ammebh.aspx (hvis andre skulle have interesse)

Anmeld

31. juli 2011

Happiness

Hej.

Jeg havde ikke købt en ammebh inden, og jeg savnede det rigtig meget. Rendte rundt uden bh, hvilket ikke er fedt med besøg

Men så snart vi kom hjem købte jeg en. Man kan få nogle som er i str. S, M, L. Der er det lidt sikre De er elastiske, og der følger en forlænder med til omkredsen.

De er godt nok uden bøjle, men ved mig passer det helt fint!

http://www.mammashop.dk/amning/amningsbh.html?gclid=CJvBhs-HrKoCFcOFDgodgDggWw

Det er de 2 første jeg har købt. De er oogså sømløse, så der er intet der genere brysterne! Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge andre end dem, da de bare er super behagelige, og let skjules inden under tøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.