hår til bårndedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: drenge hår til Simons dåb

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.022 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

little-boy

hvad vil i stemme på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

AnneBJ

Jeg forstår ikke hvad du spørger om? Er det dåbsbarnets frisure?

Måske ville det hjælpe, hvis du smed et billede på af barnet?

Anmeld

4. august 2011

little-boy

de store drenge fra som Christina,deres fætre Nikolai og Daniel

dem der er over 8 år de andre må selv vælge eller vis man vælger normal må de komme med et eller andet hår

Anmeld

4. august 2011

Mutti2B

Jeg forstår nu heller ikke spørgsmålet . Er det en dresscode i vil lave for børnene til en barnedåb?

Anmeld

4. august 2011

norenberg

folk kan vel bare komme i det de har lyst til og med den frisure de nu har lyst til....

Anmeld

4. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg håber, jeg har misforstået dig - du vil da ikke bestemme, hvordan gæsternes hår skal sidde til en barnedåb??

Aldrig i livet, om jeg ville lade mine børn tvinge til at skulle indordne sig en dress- eller haircode, med mindre der var tale om bal hos dronningen...

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

måske det var til den store dreng, der søges råd ang hår ? 

jeg er til strit og frækt 

Anmeld

4. august 2011

otlitrom

Jeg ville lade ungerne bestemme selv. Så får de også lov til at være lidt "på" og være seje, når nu det er lillebror der kommer i fokus på dagen.

Anmeld

4. august 2011

little-boy

vis det er galt hår kan de vælge hvordan det skal sidde strit hår kan det strite lige så meget de vil havde det og normal selv vælge og stirt hår synes jeg at hængerøv passer med en t-shirt. slik hår slips og skjorte passer sammen normalt hår synes jeg at de selv finder noget tøj. Christian siger man skal havde charme selvtillid og lækkert hår. Simon har ikke noget hår endnu og vis han fik noget hår skulle det bare være glat

Anmeld

4. august 2011

Mutti2B

little-boy skriver:

vis det er galt hår kan de vælge hvordan det skal sidde strit hår kan det strite lige så meget de vil havde det og normal selv vælge og stirt hår synes jeg at hængerøv passer med en t-shirt. slik hår slips og skjorte passer sammen normalt hår synes jeg at de selv finder noget tøj. Christian siger man skal havde charme selvtillid og lækkert hår. Simon har ikke noget hår endnu og vis han fik noget hår skulle det bare være glat

Jeg forstår stadig ikke hvor du vil hen. Er det gæsternes børn du vil bestemme frisuren på eller er det dine egne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.