Tudetur til aften!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Zibi_84

Min søn på lidt over 3 uger, er en rimelig rolig dreng. Men når vi når til aften/sovetid, så får han planmæssigt en tudetur på en halv til en hel times tid!? Selvom jeg giver ham mad, så græder han....Føler ikke jeg kan trøste ham godt nok, og til tider er det bedre når farmand tager ham. Så kan han ikke dufte min mælk. Kan han have ondt i maven, elelr overtræt? Nogen der har oplevet det samme, og nogle gode råd? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

BabyMiracle <3

Zibi_84 skriver:

Min søn på lidt over 3 uger, er en rimelig rolig dreng. Men når vi når til aften/sovetid, så får han planmæssigt en tudetur på en halv til en hel times tid!? Selvom jeg giver ham mad, så græder han....Føler ikke jeg kan trøste ham godt nok, og til tider er det bedre når farmand tager ham. Så kan han ikke dufte min mælk. Kan han have ondt i maven, elelr overtræt? Nogen der har oplevet det samme, og nogle gode råd? Knus

Hæng mig ikke op på noget. 
Men kan det muligvis være noget aften kolik?

Held og lykke fremover

MajaBaby  

Anmeld

31. juli 2011

Malonde1985

Hmm.. Han kan måske godt ha lidt mavekneb. Hvis det er kolik sku det vidst være samme tidspunkter hver aften.. Har du prøvet at tale med din sundhedsplejerske??

Anmeld

31. juli 2011

2babygirls

Zibi_84 skriver:

Afhængig af din termins dato, så 5 ugers tigerspring

Anmeld

31. juli 2011

Zibi_84

MajaBaby skriver:

Hæng mig ikke op på noget. 
Men kan det muligvis være noget aften kolik?

Held og lykke fremover

MajaBaby  

Tja, har selv haft samme tanke?

Anmeld

31. juli 2011

Zibi_84

Malonde1985 skriver:

Hmm.. Han kan måske godt ha lidt mavekneb. Hvis det er kolik sku det vidst være samme tidspunkter hver aften.. Har du prøvet at tale med din sundhedsplejerske??

Jeg snakker med sundhedsplejersken i næste uge...Synes bare det er noget nyt han er begyndt på? Men tak for svar

Anmeld

31. juli 2011

Zibi_84

Tina&Martin skriver:

Afhængig af din termins dato, så 5 ugers tigerspring

Faktisk er han 5 uger gammel i morgen, altså i følge min terminsdato. Gik dog 11 dage over tid...Har godt læst om 5 ugers tigerspring...Er det 5 uger fra Termin?

Anmeld

31. juli 2011

Maja88

hvor længe er han vågen af gangen???

Anmeld

31. juli 2011

2babygirls

Zibi_84 skriver:

Faktisk er han 5 uger gammel i morgen, altså i følge min terminsdato. Gik dog 11 dage over tid...Har godt læst om 5 ugers tigerspring...Er det 5 uger fra Termin?

Ja, det går efter din termin, og det Er nemlig om aftenen det plejer at vise sig ved de små

Anmeld

1. august 2011

Zibi_84

Maja88 skriver:

hvor længe er han vågen af gangen???

Han sover faktisk ikke så meget. Tror han sover 3-4 timer om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.