Ved ikke hvordan jeg skal gøre dette kort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Men har virkelig brug for råd!!!

Jeg sidder virkelig og overvejer at gå fra kæresten som jeg har været sammen cc. 4½ år nu... Vi har 2 dejlige unger sammen (tvillinger under 1 år).

Når det så er sagt, føler jeg mig virkelig alene!!! Han er selvstændig herhjemme hvor vi bor. Hvilket betyder han er han åben fra 7.30-17 man-torsdag og fredag 7.30-1300. Men kommer han ind når han har fri, nej... For skal han lige lave noget på gargen, drikke øl med gutterne... udover det hjælper han ikke mig indenfor i privaten! Jeg står med alt ting selv... Tøjvask, indkøb, lave mad, rengøring ovs... Når han endelig kommer ind smider han sig på sofaene...

Hvad ville I gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

mortilflere

Aflevere ungerne ude hos ham

og nægte at købe øl LOL

Min arbejder mere og er han hjemme så makker han med maskinerne men så sender jeg ungerne ud til ham

Anmeld

31. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Jeg sidder virkelig og overvejer at gå fra kæresten som jeg har været sammen cc. 4½ år nu... Vi har 2 dejlige unger sammen (tvillinger under 1 år).

Når det så er sagt, føler jeg mig virkelig alene!!! Han er selvstændig herhjemme hvor vi bor. Hvilket betyder han er han åben fra 7.30-17 man-torsdag og fredag 7.30-1300. Men kommer han ind når han har fri, nej... For skal han lige lave noget på gargen, drikke øl med gutterne... udover det hjælper han ikke mig indenfor i privaten! Jeg står med alt ting selv... Tøjvask, indkøb, lave mad, rengøring ovs... Når han endelig kommer ind smider han sig på sofaene...

Hvad ville I gøre???

Jeg ville kæmpe for det - tale med ham om det og forsøge at få ham til at forstå alvoren af, hvis ikke han begynder at deltage i jeres fælles husholdning samt være mere hjemme! I er to om at passe hjem og børn, eller det burde I i hvert fald være!

Hvis ikke han tager dig alvorligt og handler på det, så må du til den tid føle efter hvad der er det rigtige gor dig!

Anmeld

31. juli 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Hvad ville I gøre???

Det vitigeste er vel ikke hvad vi ville gøre,men hvad du vil

Har du sagt det til ham,hvordan du har det omkring dette ?

Hvad svare han så ? 

Anmeld

31. juli 2011

mortilflere

Hvordan var det før i fik børn ??

Jeg havde aldrig fået 4 unger med bonden hvis jeg troede jeg skulle ha hjælp til dem

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg ville kæmpe for det - tale med ham om det og forsøge at få ham til at forstå alvoren af, hvis ikke han begynder at deltage i jeres fælles husholdning samt være mere hjemme! I er to om at passe hjem og børn, eller det burde I i hvert fald være!

Hvis ikke han tager dig alvorligt og handler på det, så må du til den tid føle efter hvad der er det rigtige gor dig!

Vi har snakket om det mange gange efterhånden at han skal hjælpe mere til herinde... Både inden ungerne kom men os her efter. Det går os fint den første uge efter men så falder alt tilbage til samme rille igen!!!

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Hvordan var det før i fik børn ??

Jeg havde aldrig fået 4 unger med bonden hvis jeg troede jeg skulle ha hjælp til dem

Jamen lidt det samme med han sagde han nok skulle lave om på det når de blev født!! Og jeg håbede nok os på det!!! Men set i bagspejlet skulle vi ikke have haft børn sammen!

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Det vitigeste er vel ikke hvad vi ville gøre,men hvad du vil

Har du sagt det til ham,hvordan du har det omkring dette ?

Hvad svare han så ? 

Når vi snakker om det, siger han " Jamen jeg arbejder jo os" Jeg går på barsel lidt endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.