Jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med dette indlæg men må bare ud med lidt.
Jeg er her på det sidste blevet meget i tvivl om det forhold jeg har er det rette for mig 
Jeg er meget glad for min kæreste men sammen tidig er han begyndt nærmest at flytte her hjem hvilke jo er hyggeligt at havde en at dele afterne sammen med.. men han kan virkelig irretere mig så meget..
Jeg går hjemme for tiden og gør alt hvad jeg kan for der er pænt og rent her hjemme men når han så kommer hjem smider han alt ting over det hele 
Han kan komme hjem med en stor flyttekasse og en sort sæk og så sige at jeg har fået ryddet meget op og så stiller han sin kasse og pose midt i stuen og der står den så bare..
Nu har den stået der i 1½ uge og jeg har nu da han ikke selv gider rykke den når jeg spøger så har jeg selv gjordt det 
Mine børn skal havde plads til at lege og så skal alt hans happenkut ikke stå midt i det hele...
Skal lige siges det er en kasse han kun bruger noget fra 1 gang om ugen eller hver anden uge. Har tilbudt ham at den gerne må komme ned i min kælder at stå men det vil han ikke havde 
Han er begyndt at sige at jeg giver mig for nemt over for MINE børn og det er lige meget hvad jeg gør så kommer han med en kommentar om det 
På det sidste (1-2 uger) har jeg overhoved ikke haft lyst til ham, hverken til at kysse, nusse eller noget i sengen.
Beklager det blev lidt langt men tak fordi i læste med
Anmeld