Er ikke sikker på det er det rette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med dette indlæg men må bare ud med lidt.

Jeg  er her på det sidste blevet meget i tvivl om det forhold jeg har er det rette for mig

Jeg er meget glad for min kæreste men sammen tidig er han begyndt nærmest at flytte her hjem hvilke jo er hyggeligt at havde en at dele afterne sammen med.. men han kan virkelig irretere mig så meget..

Jeg går hjemme for tiden og gør alt hvad jeg kan for der er pænt og rent her hjemme men når han så kommer hjem smider han alt ting over det hele

Han kan komme hjem med en stor flyttekasse og en sort sæk og så sige at jeg har fået ryddet meget op og så stiller han sin kasse og pose midt i stuen og der står den så bare..

Nu har den stået der i 1½ uge og jeg har nu da han ikke selv gider rykke den når jeg spøger så har jeg selv gjordt det

Mine børn skal havde plads til at lege og så skal alt hans happenkut ikke stå midt i det hele...

Skal lige siges det er en kasse han kun bruger noget fra 1 gang om ugen eller hver anden uge.  Har tilbudt ham at den gerne må komme ned i min kælder at stå men det vil han ikke havde

Han er begyndt at sige at jeg giver mig for nemt over for MINE børn og det er lige meget hvad jeg gør så kommer han med en kommentar om det

På det sidste (1-2 uger) har jeg overhoved ikke haft lyst til ham, hverken til at kysse, nusse eller noget i sengen.

Beklager det blev lidt langt men tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

B&J

Sæt jer ned og få snakket tingene godt igennem, han syntes du gør en masse forkert ang dine børn måske skulle du lytte lidt måske har han ret på nogle punkter...

og ang hans ting skal han også lytte for ja det er meget forkert du har ordnet det hele også kommer han bare og fylder en helt masse

men tror en god snak er hvad der skal til...

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Sæt jer ned og få snakket tingene godt igennem, han syntes du gør en masse forkert ang dine børn måske skulle du lytte lidt måske har han ret på nogle punkter...

og ang hans ting skal han også lytte for ja det er meget forkert du har ordnet det hele også kommer han bare og fylder en helt masse

men tror en god snak er hvad der skal til...

Har prøvet at lytte til hvad han siger med hensyn til mine børn men når jeg så gør det modsatte mener han også det er forkert

Skal siges at han ikke selv har nogle børn

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Har prøvet at lytte til hvad han siger med hensyn til mine børn men når jeg så gør det modsatte mener han også det er forkert

Skal siges at han ikke selv har nogle børn

Okay så det er endeligt bare brok... jamen måske skal du sætte dig ned og snakke med ham om det uden tv uden noget snakke deet hele igennem og hvis det så ikke går jamen så må du jo føle med maven om det er det rigtige forhold... for det kan jo heller ikke passe du skal ryde op efter ham du har jo børn du behøver jo ikke et nyt barn

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Okay så det er endeligt bare brok... jamen måske skal du sætte dig ned og snakke med ham om det uden tv uden noget snakke deet hele igennem og hvis det så ikke går jamen så må du jo føle med maven om det er det rigtige forhold... for det kan jo heller ikke passe du skal ryde op efter ham du har jo børn du behøver jo ikke et nyt barn

Tak det vil jeg prøve..

Er bare så trist over det for tiden   Syntes det var rigeligt at være enlig mor til mine børn men havde ikke regnet med at da jeg fandt en kæreste at han så ville flytte fra sin mor og jeg så skulle overtage den rolle

Det ønsker jeg nemlig ikke, jeg  vil havde en mand som ikke bare skal være legekammerat for mine børn, men også gerne skulle være en hjælpene hånd for mig og til at hygge med

Syntes det er rigtig træls lige nu

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak det vil jeg prøve..

Er bare så trist over det for tiden   Syntes det var rigeligt at være enlig mor til mine børn men havde ikke regnet med at da jeg fandt en kæreste at han så ville flytte fra sin mor og jeg så skulle overtage den rolle

Det ønsker jeg nemlig ikke, jeg  vil havde en mand som ikke bare skal være legekammerat for mine børn, men også gerne skulle være en hjælpene hånd for mig og til at hygge med

Syntes det er rigtig træls lige nu

Jaa men desværre er nogle mænd sådan når de flytter sammen med en kvinde så tror de lidt at vi er deres nye mor sådan havde jeg det i mit sidste forhold og det er overhovede ikke sjovt og vi havde ikke engang børn sammen

men håber helt klart i finder ud af det

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jaa men desværre er nogle mænd sådan når de flytter sammen med en kvinde så tror de lidt at vi er deres nye mor sådan havde jeg det i mit sidste forhold og det er overhovede ikke sjovt og vi havde ikke engang børn sammen

men håber helt klart i finder ud af det

Nej er det ikke :-(

Håber på vi får snakket i aften når han engang kommer hjem

Anmeld

31. juli 2011

Anonym

Sådan er det også herhjemme... her synes han også jeg takler børnene heeelt forkert trods han ikke selv har nogle... siger så at han er velkommen til at gøre noget også men det vil han ikke!

Og her klare jeg bare ALT... betaler alt og laver alt og han kommer hjem fra job og forventer der bliver lavet mad,vasket tøj, gjort rent osv mens jeg har 2 børn hjemme på ferie... uden han laver noget som helst og alligevel er han perfektionisk og det skal gøre ordentlig men det er MIG der skal ordne det..

Gud hvor er det belastende til tider.. men har lært at leve med at såan er han... om det går eller ikke går ved jeg ikke..!

Men har kun 1 råd til dig.. i må tage en ALVORLIG snak om problemet... forklar ham at det irritere dig at alt hans lort skal flyde i din lejlighed. Skal hans ting være der må han pakke dem ud eller sætte dem et sted ikke midt i stuen...! Og forklar ham at gør han ikke noget ved det må han pakke sit lort sammen igen og smutte..

Anmeld

31. juli 2011

Ansemusen

Din irritation er slet ikke nødvendigvis tegn på, at I ikke skal være sammen eller at du er ved at miste kærligheden til ham. Men når tingene er lidt svære i en periode, kan det være svært at føle lyst til intimitet. Man går jo ikke rundt og tænker *Åhh hvor jeg dog elsker ham!', når man er irriteret på ham!

Jeg tror I har brug for at få snakket rigtigt sammen stille og roligt og begge lytte til hinanden og finde ud af hvad der ligger nedenunder de tilsyneladende ligegyldige stridigheder! Og så må han altså respektere, at det er dit hjem og dine børn!

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej er det ikke :-(

Håber på vi får snakket i aften når han engang kommer hjem

håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.