Alternativ julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Doktor Doolittle

2. juledag mens alle andre sad til højbords og åd grønlangkål (indrøm det så, jyder!!! ) tog familien Vesterbro plus farmor og farfar på en fantastisk legeplads i Valbyparken. Vi cyklede selvfølgelig frem og tilbage og legede nogle timer. Til sidst grillede vi pølser og brød på en eengangsgrill under åben himmel med en træstub som stol og ca. nul grader i luften. Det var virkelig skønt på alle måder

og trut fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Mathilde

Først vil jeg gerne indrømme det....jep jeg er jyde og jeg sad og spiste grønlangkål 2. juledag
Men hvor lyder det bare til at have været hyggeligt med engangsgrill ude i det fri og jeg ville gerne bytte, for det andet hænger mig faktisk langt ud af halsen efterhånden Super idé

Også trut herfra

Anmeld

29. december 2008

Heidi.

Doktor Doolittle skriver:

2. juledag mens alle andre sad til højbords og åd grønlangkål (indrøm det så, jyder!!! ) tog familien Vesterbro plus farmor og farfar på en fantastisk legeplads i Valbyparken. Vi cyklede selvfølgelig frem og tilbage og legede nogle timer. Til sidst grillede vi pølser og brød på en eengangsgrill under åben himmel med en træstub som stol og ca. nul grader i luften. Det var virkelig skønt på alle måder

og trut fra Tina

FEDT!!! gid vi var så impulsive... Og havde sådan en form for overskud.. Det må fandmer være dejligt...

Anmeld

29. december 2008

Diana...

Jeg bor i jylland men er fra københavn og jeg sad ikke i jylland 2 juledag og spiste grønlangkål Men var på sjælland til det helt store julefrokost bor guf...
Har os været en tur i parken med gril for nogen år siden til julefrokost det bare så hyggeligt så jer helt misundelig...

Knus

Anmeld

29. december 2008

fam.4xc

fed ide

Og så til alle jer med det grønlangkål...., bestilte det for en uges tid siden hos min moar for det får vi bare aldrig - og åhhhh altså det smager jo skøønnnttt som altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.