baby og elefant ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Muffin_girl

mulle7430 skriver:

her er 2 kager jeg har lavet i dag til 40 personer som bliver hentet her ligeom lidt når de er færdig i kirken synes  de er blevet lidt søde

Ihh de er fine  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

mulle7430

AalborgPigen skriver:

Ihh de er fine  

tak

Anmeld

7. august 2011

MariaMus

Jeg burde ikke bage til manden, har vist i forvejen lavet lidt for god mad til ham, hvis du forstår Men tror heller ikke at jeg kan lade kagen være hvis det nu er... Men jeg plejer at lave slik og kage fredage, så det ikke bliver alt for surt. Og har samtidig sørget for at gå nogle gode lange ture op til selve fredagen, så jeg med næsten god samvittighed kan nyde min kage og slikket

Hmm... mine unger er kun 2½ år og 4 mdr, glæder mig til de bliver ældre og hungrer efter lækre madretter. Elsker at stå i køkkenet og kokkere alt muligt - både sundt og usundt

Anmeld

7. august 2011

mulle7430

MariaMus skriver:

Jeg burde ikke bage til manden, har vist i forvejen lavet lidt for god mad til ham, hvis du forstår Men tror heller ikke at jeg kan lade kagen være hvis det nu er... Men jeg plejer at lave slik og kage fredage, så det ikke bliver alt for surt. Og har samtidig sørget for at gå nogle gode lange ture op til selve fredagen, så jeg med næsten god samvittighed kan nyde min kage og slikket

Hmm... mine unger er kun 2½ år og 4 mdr, glæder mig til de bliver ældre og hungrer efter lækre madretter. Elsker at stå i køkkenet og kokkere alt muligt - både sundt og usundt

det lyder da super det du gør for og at du også kan nyde lidt  ja det kan jeg godt forstå du gør for så kommer der jo steder de skal have kage med til meeen der går jo lidt tid endnu smiler sødt

Anmeld

8. august 2011

mulle7430

AalborgPigen skriver:

Ihh de er fine  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.