Opel Corsa og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.690 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

MajseMaja

Til jer der har en Opel Corsa (hvis her er nogen...), hvilken barnevogn har i som kan være i bilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

2babygirls

MajseMaja skriver:

Til jer der har en Opel Corsa (hvis her er nogen...), hvilken barnevogn har i som kan være i bilen?

Har godt nok en Golf 5, men tror de er samme str i bagagerummet, og vi har en Odder Victory på X-stream stel. Der kan hjul + akse tages af, og stellet kan blive mega lille, samt barnevognskassen også kan klappes ned hvis det er nødvendgt.. Bruger vi dog ikke.

Men tag ud i Babysam og smid den ind i bilen.. Så kan man hurtigt fornemme om den kan være der, og man har plads til andet.

Anmeld

31. juli 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Har godt nok en Golf 5, men tror de er samme str i bagagerummet, og vi har en Odder Victory på X-stream stel. Der kan hjul + akse tages af, og stellet kan blive mega lille, samt barnevognskassen også kan klappes ned hvis det er nødvendgt.. Bruger vi dog ikke.

Men tag ud i Babysam og smid den ind i bilen.. Så kan man hurtigt fornemme om den kan være der, og man har plads til andet.

Jeg tror en golf's bagagerum er større Har haft en gammel 2'er - der var det i hvert fald noget større en de corsa'er jeg har set... Men der er selvfølgelig kommer nye udgaver af begge!

Men ville give samme råd mht til at "tage den med" ud til butikken

Anmeld

31. juli 2011

Lullaby*

Vi havde en Opel Corsa, men jeg må indrømme at vi har købt en ny bil. Vi kunne simpelthen ikke finde en barnevogn som kunne være der. Har dog set nogen klare sig med en tagboks på taget, hvis bilen er lille..

Anmeld

2. august 2011

MajseMaja

Lullaby* skriver:

Vi havde en Opel Corsa, men jeg må indrømme at vi har købt en ny bil. Vi kunne simpelthen ikke finde en barnevogn som kunne være der. Har dog set nogen klare sig med en tagboks på taget, hvis bilen er lille..

Det tror jeg også bliver vores løsning, altså med en tagboks. Så kan vi også have noget bagage med når vi skal være væk i længere tid

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

MajseMaja skriver:

Vi kan have 2 voksne, 1 barn , 1 golden retriver, 1 papillon, en Odder Zip barnevogn på alm. stel, og tasker til os alle sammen med alle vores ting samt de der billig stole fra ikea børn kan sidde i ( de hvide) i vores lille opel corsa erco flex 3 dørs  vi klarer det ved at have anhænger træk på bilen hvor barnevognsstellet bliver spændt på  jeg er igang med at lave et bævernylon betræk til det så det ikke laver skade på bilen 

Anmeld

2. august 2011

MajseMaja

Höör skriver:

Vi kan have 2 voksne, 1 barn , 1 golden retriver, 1 papillon, en Odder Zip barnevogn på alm. stel, og tasker til os alle sammen med alle vores ting samt de der billig stole fra ikea børn kan sidde i ( de hvide) i vores lille opel corsa erco flex 3 dørs  vi klarer det ved at have anhænger træk på bilen hvor barnevognsstellet bliver spændt på  jeg er igang med at lave et bævernylon betræk til det så det ikke laver skade på bilen 

Helt præcist hvordan? Har du billede af det? Vi har ikke krog på bilen (og kan der ikke komme)..

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

MajseMaja skriver:

Helt præcist hvordan? Har du billede af det? Vi har ikke krog på bilen (og kan der ikke komme)..

Nej har jeg desværre ikke billed af  vi har bare prøvet at pakke det en gang..

men altså alt efter hvor ny jeres corsa er så er der jo ikke reservehjul i bagagerummet, så er der bare et hulrum hvor det skulle have ligget og der kan vi have 2 tasker i... oven på det er golden retriveren så... 

På passagerforsædet står barnevognsdelen klappet helt sammen, samt stolen og tasker. 

På bagsædet sider der 1 voksen i midten eller bag ved passagerforsædet, og papillonen sidder på det sæde den voksne ikke sidder på, barnet kommer til at sidde bag føren af bilen og have en taske stående på gulvet, samt en taske stående på gulvet foran det bagsæde den voksne ikke sidder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.