Anbefal en kombi-pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Molly8

Hej

Jeg overvejer at anskaffe en kombi-pose til vores lille søn, der er ved at vokse ud af liften. I ved en kombineret sovepose-kørepose-legetæppe. Voksipose, drømmepose, DuniDuo..

Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt det behøver at være en dyr DuniDuo, eller om en drømmepose fra Bilka kan gøre det.

Tanken er at bruge den som sove/hvilested i stedet for liften, når vi er i byen. Et sted, der lugter af hjemme og føles velkendt. Samtidig vil jeg bruge den i barnevognen i de koldeste vintermåneder.

Er der nogen, der har erfaringer med disse? Hvordan bruger I dem? Fordele? Ulemper? - Eller ligefrem unødvendig?

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Molly8

Ingen med erfaringer?

Anmeld

31. juli 2011

Lisbeth1985

Molly8 skriver:

Hej

Jeg overvejer at anskaffe en kombi-pose til vores lille søn, der er ved at vokse ud af liften. I ved en kombineret sovepose-kørepose-legetæppe. Voksipose, drømmepose, DuniDuo..

Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt det behøver at være en dyr DuniDuo, eller om en drømmepose fra Bilka kan gøre det.

Tanken er at bruge den som sove/hvilested i stedet for liften, når vi er i byen. Et sted, der lugter af hjemme og føles velkendt. Samtidig vil jeg bruge den i barnevognen i de koldeste vintermåneder.

Er der nogen, der har erfaringer med disse? Hvordan bruger I dem? Fordele? Ulemper? - Eller ligefrem unødvendig?

Kh Molly

Jeg hopper den lige.. Vil nemlig også gerne høre svarene

Anmeld

31. juli 2011

Lullaby*

Molly8 skriver:

Hej

Kh Molly

Vi har Slee bee'en fra Bilka og den er vi super glade for og så er den fornuftig i pris. Der er både vinter og sommerdyner i og pladen i bunden følger med i prisen.

Vi bruger den mest i barnevognen, hvilket kan være praktisk hvis vi er ude, vupti så tager man den bare med ind og baby kan få lov at sove videre.

Anmeld

31. juli 2011

Molly8

Lullaby* skriver:

Vi har Slee bee'en fra Bilka og den er vi super glade for og så er den fornuftig i pris. Der er både vinter og sommerdyner i og pladen i bunden følger med i prisen.

Vi bruger den mest i barnevognen, hvilket kan være praktisk hvis vi er ude, vupti så tager man den bare med ind og baby kan få lov at sove videre.

Tak for info

Anmeld

31. juli 2011

kiwilouise

Molly8 skriver:

Hej

Kh Molly

jeg har lige købt en kombipose i babysam. den koster normalt 500-600 kr og er nu på udsalg hvor man sparer 70 %. tror jeg gav 150 kr for den

Anmeld

1. august 2011

Molly8

kiwilouise skriver:

jeg har lige købt en kombipose i babysam. den koster normalt 500-600 kr og er nu på udsalg hvor man sparer 70 %. tror jeg gav 150 kr for den

Anmeld

1. august 2011

Molly8

kiwilouise skriver:

Hvad hedder den? - Har kun kunnet finde sådan en 1400,- kr.'s ting hos Babysam.

Kh Molly

Anmeld

1. august 2011

Livsmor

Har "Drømmeposen" fra Føtex, har brugt den i barnevogn, weekendseng og som legetæppe på fx. færgen. Har været godt tilfreds, har nu haft brugt den til 2 børn.

Anmeld

1. august 2011

Maja_4000

Vi har en dnuiduo Vi valgte den fordi den er med uld (: Synes den er rigtig god ! I vinters havde hun bare hue og almindeligt tøj på i barnevogen .. Den varmer rigtig godt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.