Min store dreng + billedespam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

L.J.L

Jeg synes lige jeg havde lyst til at dele lidt om min dejlige store dreng

Lauritz er nu 20 mdr. og inden for de sidste par mdr er der bare sket alverdens med ham! Han taler rigtig meget, siger alle mulige ting, og snakker om himmel og jord. Han er dygtig til at snakke, og har et super flot ordforråd, hvilket jo er rigtig dejligt for mor og far. Han kan sige flere sætninger, og de fleste ord han siger siger han nogenlunde korrekt. Der er enkelte ord som "bugne" som betyder bil og "figne" som er flyvemaskine, jeg ved ikke lige hvor han har det fra

Han går, hopper, løber, springer og vil helst gerne alle de ting de store børn i vuggeren kan

Han er også fræk! Han kan godt lide at drille sin mor og far Men tilgengæld er han også rigtig sød til at give kys og kram Han er dygtig til at hjælpe med at dække bord og gøre rent, han ELSKER at støvsuge!

Han er lige for tiden meget glad for: traktorer, dinosaurer, biler og klodser.

OG han sover igennem hver nat fra 20 til 6!!! (Han begyndte først at sove igennem da han var 19 mdr. indtil da sov han som vinden blæser hver nat. Så vi er meget taknemmelige for at have fået et liv igen herhjemme )

Vores store dreng er verdens gladeste dreng, og jeg elsker ham fra top til tå mere og mere for hver dag

Og så en masse billeder, som vi har taget idag på en dejlig solskinsdag på Nørrebro:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

marieo

Ej hvor er han dog smuk og lækker din lille dreng

Anmeld

30. juli 2011

B&J

Hold op din dreng er virkelig smuk og super lækker.. og han hår i love it...

han er en rigtigt charmebøf men man kan se bøllen inde bag de smukke øje

Anmeld

30. juli 2011

JustAnotherName

Total charmetrold - så lækker

Anmeld

30. juli 2011

bullerbassen

Hold op en skøn knægt du har

Er helt vild med det billede hvor han sidder og kikker på far der spiller.

Anmeld

30. juli 2011

MinNoah

Smuk smuk dreng  du har

Anmeld

30. juli 2011

nicole

L.J.L skriver:

Jeg synes lige jeg havde lyst til at dele lidt om min dejlige store dreng

Lauritz er nu 20 mdr. og inden for de sidste par mdr er der bare sket alverdens med ham! Han taler rigtig meget, siger alle mulige ting, og snakker om himmel og jord. Han er dygtig til at snakke, og har et super flot ordforråd, hvilket jo er rigtig dejligt for mor og far. Han kan sige flere sætninger, og de fleste ord han siger siger han nogenlunde korrekt. Der er enkelte ord som "bugne" som betyder bil og "figne" som er flyvemaskine, jeg ved ikke lige hvor han har det fra

Han går, hopper, løber, springer og vil helst gerne alle de ting de store børn i vuggeren kan

Han er også fræk! Han kan godt lide at drille sin mor og far Men tilgengæld er han også rigtig sød til at give kys og kram Han er dygtig til at hjælpe med at dække bord og gøre rent, han ELSKER at støvsuge!

Han er lige for tiden meget glad for: traktorer, dinosaurer, biler og klodser.

OG han sover igennem hver nat fra 20 til 6!!! (Han begyndte først at sove igennem da han var 19 mdr. indtil da sov han som vinden blæser hver nat. Så vi er meget taknemmelige for at have fået et liv igen herhjemme )

Vores store dreng er verdens gladeste dreng, og jeg elsker ham fra top til tå mere og mere for hver dag

Og så en masse billeder, som vi har taget idag på en dejlig solskinsdag på Nørrebro:

Hold da fast han er da kær,og det hår skønt..

Anmeld

30. juli 2011

sne190810

Hvor er han nuttet!

Jeg tror altså jeg forresten så dig, og Lauritz på Nørrebro Station her i .. Bummelum .. Onsdags? Onsdag formiddag omkring ved en 9-10.00 tiden. Kan det passe?

Anmeld

30. juli 2011

Gyllibik

OMG, sikke en herlig gut

Anmeld

30. juli 2011

L.J.L

marieo skriver:

Ej hvor er han dog smuk og lækker din lille dreng

Mange tak, er enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.