Hjælp til bh start, mangler jeg noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

millesofie skriver:

hvor er det bare flot

men med hensyn til det andet så synes jeg det lyder fint, de første uger finder du lyn hurtigt ud af hvad han har brug for af xtra tøj og sager derhenne og det er næsten umuligt at han på et eller andet tidspunkt kommer hjem i låne tøj

ja mon ikke 'man vokser med opgaven' ved at have et barn der skal starte...

og tak...

De skal alligevel flytte i deres nye bh til okt, istedet for de pavilioner de har nu... Så alt skal flyttes og i nye kasser/reoler.

Alt bh overtøj (sko/støvler/ jakker/ flyverdragt osv) har de fået lavet et specielt rum til, med luft varme op fra gulv. Så det våde og beskidte tøj ikke skal hænge sammen med afl/hente tøjet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

aya-zia skriver:

bamse og klud hvis han bruger det og skal sove...

hm forstår ik du har solcrem med... skla du ik bare give ham på om morgen og så skal de selv give på sener på dagen...

jo når uv forventes over 3 skal vi smøre hjemmefra og de smører efter 3 timer med solcrem igen... De er med i sms tjenesten; dagens uv varsel og notere den på tavlen.

Han har aldrig rigtig brugt solcrem, på trods af at de i dp var mere ude end inde...

Har så rigelig solcrem, at han kan få med i bh. Så de dage vi måske har glemt det hjemmefra - kan smøre ham dernde..

Anmeld

31. juli 2011

Maja88 skriver:

jeg ville nok pakke et par t shirts mere.. og et par shorts. ja og solhat

det er jo ikke ligefrem fordi det er koldt for tiden... og du kan altid skifte ud i det..

ligesom termotøjet ville jeg nok vente med.. for det fylder bare

tak...

ja nu er solen kommet frem igen, så helt sikkert at der lige kommer nogle flere sæt med...

Anmeld

31. juli 2011

mamiolvi

Mor til Frederic skriver:

Tillader mig lige at 'mænge' mig herinde...

Vores dreng på snart 3 skal starte på mandag i bh...

Har pakket;

- 3 strømper.

- 2 lange bukser og 2 lang ærmet bluser.

- 3 par underbukser.

- 2 undertrøjer.

- 1 sæt korte bukser med t-shirt.

- regnøj og gummistøvler.

- termotøj.

- solcrem.

- 1 nusseklud

- indendørs sko (glotsher, staves?)

MANGLER JEG NOGET OG SKAL DER VÆRE MERE AF NOGET?

Mine børn har altid haft sådan en stof frugt pose til deres eftermiddags mad , dem var de voksne også meget glade for fordi de selv kunne åbne dem...

Anmeld

31. juli 2011

mamiolvi skriver:

Mine børn har altid haft sådan en stof frugt pose til deres eftermiddags mad , dem var de voksne også meget glade for fordi de selv kunne åbne dem...

ja det duer nok ikke at skrive navn på frugt...

Må se om vi ikke kan finde sådan en pose...

Tak...

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia

jo når uv forventes over 3 skal vi smøre hjemmefra og de smører efter 3 timer med solcrem igen... De er med i sms tjenesten; dagens uv varsel og notere den på tavlen.

Han har aldrig rigtig brugt solcrem, på trods af at de i dp var mere ude end inde...

Har så rigelig solcrem, at han kan få med i bh. Så de dage vi måske har glemt det hjemmefra - kan smøre ham dernde..

nåååååå derfor hehe

i vores børnehave skal vi ik smøre om morgen det klare de også...

men i deres gamle børnehavde der skulle vi selv smøre

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia skriver:

nåååååå derfor hehe

i vores børnehave skal vi ik smøre om morgen det klare de også...

men i deres gamle børnehavde der skulle vi selv smøre

de smører også hvis man har glemt det...

men også dejlig man selv skal smørre, så ved man at det er blevet gjort hvis det er..

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia

de smører også hvis man har glemt det...

men også dejlig man selv skal smørre, så ved man at det er blevet gjort hvis det er..

der er rigtig....

hehe her sætter de dem op i lange rækker og så bliver ALLE smurt.... også selvom de måske er smurt

Anmeld

31. juli 2011

MomseJulia

Sådan en trøje er nok gud hver hvis de blæser lidt osv, pak sådan en ja..

Ved kondiner mener jeg bare de sko han bruger til hverdag, de bare her hjemme de hedder kondier ups  

Jeg er sikker på du har husket det hele nu, det eneste jeg ville var og lægge en kort trøje i mere, her i varmen og fordi de tumler i børnehaven så en lang trøje bliver ofte for varm.. God dag imorgen..

tak...

Har en del bomulds jakker herhjemme, som er gode når hans soft shell jakke bliver for varm - så vil da lige tage sådan en med også..

Han bruger desvære ikke kondisko (hvis det er adidas/nike mm du tænker på) mere, efter han er blevet opereret i begge fødder.

Men tænker på at han jo har fast gummistøvler dernede, enten sko på derned og sandal'er med til når det bliver varmere op af dagen...

Ja læste godt det med solhat i den mappe vi har fået med hjem, men han vil kun bruge kasket og ikke bøllehat. De fraråder kasket...

Anmeld

31. juli 2011

mamiolvi

ja det duer nok ikke at skrive navn på frugt...

Må se om vi ikke kan finde sådan en pose...

Tak...

Min mor syet dem for mig , men der er mange der sælger dem på nettet ... små folk har også lavet nogle ... Det der er også er godt er at børnene altid kan kende deres eget frugt og eftermiddagens mad uden voksen s indblandem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.