Hvor længe sover jeres 2 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Mussen2

Min datter har aldrig sovet meget, men nu synes jeggodt nok det er lige lidt nok..en time til middag bliver det til og så ca. 10-11 timer om natten. Hvordan sover jeres

Hun plejer at sove mere til middag, men måske er det varmen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Mira0911

Min datter på knap 2½ kan snilt tage en middagslur på 3-4 timer og så sove 10-12 timer frem fra når hun kommer i seng... Tror også varmen spiller en rolle.. 

Anmeld

30. juli 2011

chael

Mussen2 skriver:

Min datter har aldrig sovet meget, men nu synes jeggodt nok det er lige lidt nok..en time til middag bliver det til og så ca. 10-11 timer om natten. Hvordan sover jeres

Min søn sover fra 19-07 i hverdage, når vi skal op og afsted i vuggestue.

Til middag sover han alt mellem 45 min og 2 timer.

Her hvor vi har haft ferie, der er sove rytmen røget sig en tur. Men vi skal tilbage. For på mandag skal de afsted igen.

Min søn er 2 1/2 år. Min datter på 5 år sover ikke til middag

*Camilla 31+3

Anmeld

30. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Frederic sover snildt 13+ timer hver nat.

og 2½-3½ time til middag.

Han bliver 3 år i sep. men har sovet sådan siden han afl formiddags lur som 8½ mdr. Sovet igennem fra 1 dag, dog 'kun' 9 timer i streg, som blot er øget med tiden...

Anmeld

30. juli 2011

JustAnotherName

Min datter blev 2 år for en måned siden ....og det er meget henad det samme, som du beskriver.

De sidste 2 uger (hvor vi har holdt ferie), har hun SLET IKKE sovet middagslure. Men så sover hun til gengæld også 13 timer om natten.

Anmeld

30. juli 2011

raca

min 2,5 årig sover ca 10 timer om natten og 2 timer om dagen...

storebror sov 11 timer i døgnet da han var 2,5 år... mine har sjædet nået over 11 timer i nattesøvn.. det normale er 10 timer..

ders søvnmønster passer til resten af familiens børn.. vi får børn med lille sovhjerte...

Anmeld

31. juli 2011

Dansker i England

Min datter, som fylder to om en måned sover mellem 1,5 og 2,5 timer til middag - afhængigt af, hvor meget hun har løbet rundt om formiddagen.

Og så sover hun fra 19,30 til 06,30 om natten.

Anmeld

31. juli 2011

norenberg

min datter sov 2 timer til middag og 8 -10 timer om natten nu er hun 5 år og sover kun 8 timer på en dag....vores søn på 15 mdr sover ligeså lidt 2 timer til middag og 10 timer om natten...

Anmeld

31. juli 2011

Mille82

Nat : 9-10 timer

Middag : 1-2 timer

De dage han sover  9 timer om natten, sover han det længere til middag. Vi vækker ham aldrig, jeg er på barsel, så om morgenen bliver han heller ikke vækket.

Anmeld

31. juli 2011

Barbamama

Min datter sover ca 1,5 time til middag. Og så bliver hun puttet 19.30 om aftenen og sover til 6.00/6.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.