Benjamin 2 mdr.gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

joojoo

IIh hvor tiden flyver afsted.. Benjamin blev 2 mdr.igår. Han er bare såå skøøn.. Indtil videre er han så nem ! Vi har været i Jylland 2 gange i bil og tog og han har bare klaret det såå flooot. Han er så rolig og artig når vi er ude; på restaurant, bryllup eller andet socialt.

Han er en meget nysgerrig dreng og vil gerne rundt omkring og kigge. Han kan løfte sit hoved i ca.3 min. og også kigge til siderne. Han er begyndt at smile bevidst og så snakker han såå meget- det er så vidunderligt.

Dog græder han da også hvis han er sulten, har ondt i maven eller der er ngt han vil eller ikke vil :0)

Sundhedsplejersken var der igår da han fyldte 2 mdr. og han vejede 4980g. og målte 56,5cm. Hun kunne se at alt gik som det skulle og han havde god motorik.

Her er lige nogle billeder fra den sidste uge-.. god weekend allesammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Frk.S

Nårrrrh, han ser godt nok ud til at være en glad dreng!!

Anmeld

30. juli 2011

Janni.

Åh han er da kær, og vildt så meget hår han har. Min Silas på snart 5 mdr (om 15 dage) har ikke engang så meget hår 

Anmeld

30. juli 2011

Muttitil1+1

Nårh, hvor er han kær - vildt der sker så meget på 2 måneder! Kan slet ikke vente til vi skal opleve det samme

Anmeld

30. juli 2011

joojoo

tak allesammen Han er bar en rigtig glad dreng, det er så dejligt..

Janni: det skal nok komme. Både jeg og benjamins far har kraftigt hår

NadiaSK: du skal bare glæde dig så meget ! Det r så ubeskriveligt dejligt at blive mor! Og tag så mange billeder og videofilm også som du kan for der er bar ik een dag som minder om den forrige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.