feber og sommervejr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Maja88

Hej allesammen!!

har en baby på knap 5 måneder og hun har i dag feber og er mega forkølet...

det med feberen er som sådan ikke noget nyt for har hun altid...som regel 37,7 men i dag er den 37.9-----

hun er en  meget varm baby og hun har aldrig det store tøj på.. men nu er hun jo blevet MEGET forkølet.. så hvordan skal jeg klæde hende i dag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Maja88

slet ingen????

Anmeld

30. juli 2011

Maja88

der må da være nogen

Anmeld

30. juli 2011

MortilTheodor

Jeg ville klæde hende på i forhold til vejret, som du plejer - de skal jo kunne komme af med varmen, når de har feber de små.
Og så ellers mærke efter i nakken hvordan hun har det

Anmeld

30. juli 2011

Maja88

MortilTheodor skriver:

Jeg ville klæde hende på i forhold til vejret, som du plejer - de skal jo kunne komme af med varmen, når de har feber de små.

jamen de sidste par dage har hun kun haft en kort body på... eller bare ble... og hun har svedt-..

men er jo bare sådan i tvivl om hendes tøj på grund af hun er blevet forkølet

Anmeld

30. juli 2011

Maja88

MortilTheodor skriver:

jamen de sidste par dage har hun kun haft en kort body på... eller bare ble... og hun har svedt-..

Anmeld

30. juli 2011

Mettemus

Maja88 skriver:

Hej allesammen!!

har en baby på knap 5 måneder og hun har i dag feber og er mega forkølet...

det med feberen er som sådan ikke noget nyt for har hun altid...som regel 37,7 men i dag er den 37.9-----

hun er en  meget varm baby og hun har aldrig det store tøj på.. men nu er hun jo blevet MEGET forkølet.. så hvordan skal jeg klæde hende i dag???

Jeg ville nok give en kortærmet body eller bare en ble på. Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men her i Århus er det ret varmt, så jeg tror ikke hun vil blive kold - feber eller ej. Forkølelsen tror jeg ikke bliver hverken værre eller bedre hvis hun får så lidt tøj på.

Anmeld

30. juli 2011

MortilTheodor

Maja88 skriver:

hvis hun sveder, så ville jeg blive ved med at give hende en kortærmet body på og ikke andet - det har min dreng, og han er nærmest konstant forkølet.
Jeg har ladet mig fortælle, hvis de sveder meget - også om natten - så er det vigtigt de har lidt på overkroppen, som kan absorbere sveden, ellers bliver de kolde og dermed syge.

Håber det giver lidt mening, det jeg skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.