18 børn - og de vil have flere ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Ekstrabladet

10 sønner og otte døtre. Den børnetossede og fødegale Michelle Duggar blev kort før jul mor for attende gang

USA's vel nok største søskendeflok er vokset, efter Michelle Duggar i december fødte parrets 18. barn.

Familien Duggar fra Arkansas, der har sit eget ugentlige tv-show, er berømte og berygtede for sin kæmpe børneflok, som forældrene Michelle og Jim Bob ikke kan se nogen grund til ikke at udvide.

Kort før jul fik Michelle kejsersnit (hendes tredje) og fødte Jordyn-Grace Makiya Duggar - der ligesom sine 17 søskende har fået et fornavn, der begynder med J.

- Den ultimative julegave fra Gud, var reaktionen fra den stolte far ifølge avisen USA Today.

Duggar-parret har fået mange mennesker op af stolen af forargelse over, at de ikke kan styre deres børnehysteri.

Kort efter fødslen af Jordyn-Grace Makiya Duggar sagde far Jim Bob:

- Vi ville begge to elske at få flere børn.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

twinboys

Hold fast hold fast og da jeg så billedet kom Alexander forbi og sagde, hvad kigger du på moar og jeg fortalte at den mor og far havde 18børn ...

Alexanders kommentar var ... Moar er 18 mere end 24... Han kunne godt huske at 24 dage til jul var mange....

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

MorCamilla

Alexanders kommentar var ... Moar er 18 mere end 24... Han kunne godt huske at 24 dage til jul var mange....

Majbritt

Så sødt...

Anmeld

30. december 2008

Stumpen

Hold da op... Hun må da være gravid konstant eller fået mange tvillinger eller trelinger...

Anmeld

31. december 2008

twinboys

Stumpen skriver:

Hold da op... Hun må da være gravid konstant eller fået mange tvillinger eller trelinger...

Her er et billede af familien...

Majbritt

Anmeld

31. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Åh gud... godt det ikke er mig...

Rikke.

Anmeld

1. januar 2009

Janep

puh en masse børn

Hvis jeg ikk sku føde dem alle og man kunne styre dem sys jeg da det ville være enormt dejligt at ha så mange børn

Anmeld

1. januar 2009

twinboys

Janep skriver:

puh en masse børn

Hvis jeg ikk sku føde dem alle og man kunne styre dem sys jeg da det ville være enormt dejligt at ha så mange børn

Jamen god arbejdslyst...

Anmeld

1. januar 2009

Honningblomst

Åh, må da være fantastisk hvis man da bare havde råd til det....jeg synes klart tre børn er alt for lidt, så et par stykker mere skal det nok blive til, mere må jeg nok ikke når jeg ikke selv vil føde.

Anmeld

1. januar 2009

Janep

twinboys skriver:

Jamen god arbejdslyst...

hihi tvivler på at jeg nogensinde får så mange børn.

Men hvis man havde pengene osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.