Dicilin hvor hurtig virkning????? Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Katja1987

Hej allesammen..

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig..

Jeg har haft brystbetændelse siden onsdag i sidste uge.. og var så til vagtlægen om søndagen men de ku ikk hjælpe mig og ville ikke gi mig dicilin fordi jeg ingen feber havde..

Så jeg tog til egen læge i onsdags hvor jeg med det samme blev smidt på en dicilin kur, pga. meget højt infektionstal..

Men nu idag lørdag brænder det stadig vildt meget i brystet når mælken løber til, og det gør os stadig ondt når jeg ammer..

Så nu ville jeg bare høre om der er nogen der ved hvornår det begynder at hjælpe, eller sku det ha hjulpet..

Lægen sagde onsdag at uden at love for meget ville jeg nok allerede ku mærke forskel om torsdagen..  Hmmm..

Håber så meget der er nogen der kan komme med noget opløftende, for er godt nok lidt lang nede..

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

MetteS81

Katja1987 skriver:

Hej allesammen..

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig..

Jeg har haft brystbetændelse siden onsdag i sidste uge.. og var så til vagtlægen om søndagen men de ku ikk hjælpe mig og ville ikke gi mig dicilin fordi jeg ingen feber havde..

Så jeg tog til egen læge i onsdags hvor jeg med det samme blev smidt på en dicilin kur, pga. meget højt infektionstal..

Men nu idag lørdag brænder det stadig vildt meget i brystet når mælken løber til, og det gør os stadig ondt når jeg ammer..

Så nu ville jeg bare høre om der er nogen der ved hvornår det begynder at hjælpe, eller sku det ha hjulpet..

Lægen sagde onsdag at uden at love for meget ville jeg nok allerede ku mærke forskel om torsdagen..  Hmmm..

Håber så meget der er nogen der kan komme med noget opløftende, for er godt nok lidt lang nede..

Hilsen Katja

Jeg fik det samme mod mine brystbetændelser, og det virkede allerede dagen efter! Synes du skal kontakte din læge igen, for så skal du måske have noget andet... 

Anmeld

31. juli 2011

Katja1987

Shit mit er endnu ikk blevet bedre.. og jeg har taget det i 5 dage..

Anmeld

31. juli 2011

Madam Blå

Jeg har ikke taget det mod brystbetændelse, men mod andre ting. Og efter et døgn har det hjulpet hver gang.

Måske du skal have noget andet?

Rigtig god bedring!

Anmeld

31. juli 2011

Katja1987

Ja det tror jeg vidst os jeg skal.. For det gør godt nok nas...  Har fået en tid ved vagtlægen her om lidt så må vi se hva de så sir.. Han lød os mærkelig da jeg sagde jeg havde taget dicilin i 5 dage og det ikk har hjulpet endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.