Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man købe et baby indsats til en Recaro autostol alene?? og hvor ville man kunne købe det henne??
Jeg har nemlig købt en rigtig flot brugt recaro autostol men der er ikke det der indsats i som man bruger når de er helt små.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: Kan man købe et baby indsats til en Recaro autostol alene?? og hvor ville man kunne købe det henne?? Jeg har nemlig købt en rigtig flot brugt recaro autostol men der er ikke det der indsats i som man bruger når de er helt små.
ved de sælger autostolen i ønskebørn så prøv at hør dem
Vi købte en baby-indsats i BabySam til 150 kroner jeg går ud fra at den passer til alle autostole, vi havde en Rømer
banditten2011 skriver: ved de sælger autostolen i ønskebørn så prøv at hør dem
Okey mange tak for tippet
K&S skriver: Vi købte en baby-indsats i BabySam til 150 kroner jeg går ud fra at den passer til alle autostole, vi havde en Rømer
Okey.. jeg må en tur i babysam så og hører dem ad
Trine89 skriver: Okey.. jeg må en tur i babysam så og hører dem ad
er ret sikker på de ikk har det mærke i vores babysam i valby
banditten2011 skriver: er ret sikker på de ikk har det mærke i vores babysam i valby
Mener heller ikke de forhandler Recaro i Odense, men hvis bare baby-indsatset passer til alle mærker kunne det jo være fedt
Trine89 skriver: Mener heller ikke de forhandler Recaro i Odense, men hvis bare baby-indsatset passer til alle mærker kunne det jo være fedt
jaah det kunne da være rart.. ellers ligger der en ønske børn i odense har jeg lige set
banditten2011 skriver: jaah det kunne da være rart.. ellers ligger der en ønske børn i odense har jeg lige set
Jep det gør der.. lidt usikker på hvor, da jeg ikke har været i den før meeeen mon ikke jeg finder den om ikke andet så har manden Iphone, så kan den vel finde vej for os
Trine89 skriver: Jep det gør der.. lidt usikker på hvor, da jeg ikke har været i den før meeeen mon ikke jeg finder den om ikke andet så har manden Iphone, så kan den vel finde vej for os
jaah
men mon ikk det hele passer på den ene eller den anden måde
forelskede mig ellers os i den autostol indtil hun fraråde os den i ønskebørn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128