baby indsats til autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.982 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Trine89

Kan man købe et baby indsats til en Recaro autostol alene?? og hvor ville man kunne købe det henne??

Jeg har nemlig købt en rigtig flot brugt recaro autostol men der er ikke det der indsats i som man bruger når de er helt små. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

banditten2011

Trine89 skriver:

Kan man købe et baby indsats til en Recaro autostol alene?? og hvor ville man kunne købe det henne??

Jeg har nemlig købt en rigtig flot brugt recaro autostol men der er ikke det der indsats i som man bruger når de er helt små. 

ved de sælger autostolen i ønskebørn så prøv at hør dem

Anmeld

29. juli 2011

K&S

Trine89 skriver:

Vi købte en baby-indsats i BabySam til 150 kroner  jeg går ud fra at den passer til alle autostole, vi havde en Rømer

Anmeld

29. juli 2011

Trine89

banditten2011 skriver:

ved de sælger autostolen i ønskebørn så prøv at hør dem

Okey mange tak for tippet

Anmeld

29. juli 2011

Trine89

K&S skriver:

Vi købte en baby-indsats i BabySam til 150 kroner  jeg går ud fra at den passer til alle autostole, vi havde en Rømer

Okey.. jeg må en tur i babysam så og hører dem ad

Anmeld

29. juli 2011

banditten2011

Trine89 skriver:

Okey.. jeg må en tur i babysam så og hører dem ad

er ret sikker på de ikk har det mærke i vores babysam i valby

Anmeld

29. juli 2011

Trine89

banditten2011 skriver:

er ret sikker på de ikk har det mærke i vores babysam i valby

Mener heller ikke de forhandler Recaro i Odense, men hvis bare baby-indsatset passer til alle mærker kunne det jo være fedt

Anmeld

29. juli 2011

banditten2011

Trine89 skriver:

Mener heller ikke de forhandler Recaro i Odense, men hvis bare baby-indsatset passer til alle mærker kunne det jo være fedt

jaah det kunne da være rart.. ellers ligger der en ønske børn i odense har jeg lige set

Anmeld

29. juli 2011

Trine89

banditten2011 skriver:

jaah det kunne da være rart.. ellers ligger der en ønske børn i odense har jeg lige set

Jep det gør der.. 

lidt usikker på hvor, da jeg ikke har været i den før meeeen mon ikke jeg finder den om ikke andet så har manden Iphone, så kan den vel finde vej for os  

Anmeld

29. juli 2011

banditten2011

Trine89 skriver:

Jep det gør der.. 

lidt usikker på hvor, da jeg ikke har været i den før meeeen mon ikke jeg finder den om ikke andet så har manden Iphone, så kan den vel finde vej for os  

jaah

men mon ikk det hele passer på den ene eller den anden måde

forelskede mig ellers os i den autostol indtil hun fraråde os den i ønskebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.