.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2011

Lone Jakobsen

har "fået lov" til at bestille et par til Rasmus, men kan slet ikke bestemme mig.

er især vild med den blå med pingvinerne, og den med træer og aber på billede 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Mette.

har "fået lov" til at bestille et par til Rasmus, men kan slet ikke bestemme mig.

er især vild med den blå med pingvinerne, og den med træer og aber på billede 6

Tusind tak.  Jeg elsker stof med en masse liv, så det køber jeg hjem i stor stil.

Du siger bare til, jeg syer hellere end gerne et par til jer.

Anmeld

7. august 2011

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Tusind tak.  Jeg elsker stof med en masse liv, så det køber jeg hjem i stor stil.

Du siger bare til, jeg syer hellere end gerne et par til jer.

jamen så vil jeg gerne bestille et par bukster i str. 92/98, af det med træer og alle dyrene på gerne med rib både for oven og for neden.

Anmeld

7. august 2011

Mette.

nutche skriver:

jamen så vil jeg gerne bestille et par bukster i str. 92/98, af det med træer og alle dyrene på gerne med rib både for oven og for neden.

Det laver jeg til jer. Hvilken farve rib tænker du dertil? og skriv meget gerne lige det hele i en pb til mig, så har jeg bedre styr på det.

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Nye hjemmesyede tullebukser og shorts sælges. Nedenfor ses en masse stof som du kan vælge mellem. Bukserne laves fra str. 50/56 og op til 92/98. Shortsene fra str 74 og opefter. 

Prisen er:

80 kr. for tullebukser til og med str. 74/80

100 kr. for tullebukser str 80/86 og shorts fra 74-86

120 kr. for tullebukser 86/92-92/98 og shorts str. 92-98.

Du kan selv vælge hvilken farve rib du ønsker på tullebukser og om der skal rib både i liv og benkant eller kun i livet.

shortsene kan både syes med bomuldskanter og ribkanter. De sidste 4 billeder er af shorts og bukser jeg har syet til brugere herinde.

Hvor køber du stof henne? Du har så meget sødt! Var inde i en stor stofbutik med min mor for at finde stof til sengetøj, men synes slet ikke der var noget sødt Kan ikke huske hvilken, måske stof2000.. Eller Stof og Stil.. Kan ikke lige huske det  

Anmeld

7. august 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Hvor køber du stof henne? Du har så meget sødt! Var inde i en stor stofbutik med min mor for at finde stof til sengetøj, men synes slet ikke der var noget sødt Kan ikke huske hvilken, måske stof2000.. Eller Stof og Stil.. Kan ikke lige huske det  

Tak.

Nej, hverken stof2000 eller stof&stof er de bedste efter min smag. De har til tider nogle søde motiver, men man kan også nemt blive skuffet.

Jeg er så heldig at have forældre som bor i USA, så jeg køber meget stof hjem til dem, som så kommer hjem når de er på besøg. Ellers køber jeg meget online på fx malika-rosa.dk.

Der er en rigtig fin lille butik nede i latinerkvarteret som hedder stof&stuff - de har så meget fint stof. Ellers den butik som ligger i park allé - men generelt skal du regne med nogle helt andre meterpriser her, omkring 120-160 kr., så det kan hurtigt blive dyrt at købe ind til fx sengetøj. Skriv hvis du søger et specielt motiv, så kan det være jeg lige ved hvor det kan fåes. 

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Tak.

Nej, hverken stof2000 eller stof&stof er de bedste efter min smag. De har til tider nogle søde motiver, men man kan også nemt blive skuffet.

Jeg er så heldig at have forældre som bor i USA, så jeg køber meget stof hjem til dem, som så kommer hjem når de er på besøg. Ellers køber jeg meget online på fx malika-rosa.dk.

Der er en rigtig fin lille butik nede i latinerkvarteret som hedder stof&stuff - de har så meget fint stof. Ellers den butik som ligger i park allé - men generelt skal du regne med nogle helt andre meterpriser her, omkring 120-160 kr., så det kan hurtigt blive dyrt at købe ind til fx sengetøj. Skriv hvis du søger et specielt motiv, så kan det være jeg lige ved hvor det kan fåes. 

Hvor er du heldig! Hmm ja, så bliver det straks svært.. Ved faktisk ikke helt hvad det skal være nemlig

Anmeld

7. august 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Hvor er du heldig! Hmm ja, så bliver det straks svært.. Ved faktisk ikke helt hvad det skal være nemlig

Prøv den online shop jeg skrev og ellers de to butikker inde i byen, der kan du med garanti finde noget som falder i god jord.

Men skriv endelig hvis det er, vil hellere end gerne hjælpe.

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Prøv den online shop jeg skrev og ellers de to butikker inde i byen, der kan du med garanti finde noget som falder i god jord.

Men skriv endelig hvis det er, vil hellere end gerne hjælpe.

Kiggede lige! Men det bliver da nemt dyrt ift. bare at købe noget De fleste koster jo mindst 100 pr. meter, og dynen er jo en meter.. Så det er jo 200 bare for et dynebetræk. Av

Anmeld

7. august 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Kiggede lige! Men det bliver da nemt dyrt ift. bare at købe noget De fleste koster jo mindst 100 pr. meter, og dynen er jo en meter.. Så det er jo 200 bare for et dynebetræk. Av

Jeps, jeg havde jo advaret dig.  Det er bestemt ikke billigt hvis man vil have det lækre stof.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.