Mus84 skriver:
nej jeg har faktisk kun gjort det at hun for lov at sutte så længe hun vil, min sp har lært mig at give forret+hovedret på det ene og hvis hun vil mere så dessert på det andet
Men det har jeg meget sjælden kunne gøre, for hun siger selv fra, selvom jeg prøver igen og igen. Og jeg har ikke givet mme, fordi hun har sagt fra. Jeg er først begyndt på mme efter sp råd! 
Hendes afføring er ikke grønkålsgrøn nej, men sennep gul.. 
Ja tror måske også der er noget om et tigerspring lige nu hun fyldte 12 uger i torsdags, og synes hendes søvn om natten har ændret sig.. hm.. og skal have mere mad der end hun plejer...
så lyder det dels som et apetit sprig... og sprøg ind til hvad kurve din sp bruger der er nemlig en kurve til amme børn og en kurve til mme børn..
sådan som jeg husker det tager ammebørn hurtigere på i starten men flader lidt mere ud i vægtøgning omkring 3-4 mdr...
dette sammenholdt med apetitspriget hvor man føler man ikke kan mætte barnet før det er regulret.. tja så regner man med at det er mælken der er fejlen...hvilket det slet slet ikke er.. men manglende viden..
når din datter tager 100g på om ugen.. og trives.. ville jeg personligt ikke give flaske...
du kan ikke sammenligne hvordan hun sover på ammemælk og mme.. mme er svære at fordøje så hun skal bruge meget energi på det og sover derfor tungre.. ligesom de gør når de får grød.. de sover forde maven arbejder hårdt..
modermælk er tilpasset deres fordøjelse og fordøjes derfor lettere og derfor kan de bruge energien på noget andet en fordøjelsen.. groft sagt..
Anmeld