Så er beslutningen taget... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Heidimed lea

ønskebarn74 skriver:

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

Bare en lille update på mine sidste indlæg..

hej og held og lykke med beslutningen...  jeg har fulgt dig på sidelinjen og må indrømme at i har haft jeres og slås med

lige lidt positivt til jeres vej..  vi kunne heller ikke få børn for 8 år siden og nu har vi 3 dejlige børn  de 2 første ved hjælp af ICSI  og nummer 3 kom sørme helt af sig selv da vi mindst ventede det..

jeg krdser fingre for at det også lykkedes for jer... og husk at kun du (og din kæreste) og ingen andre kan definere hvordan i har det tænker på det med sygemeldingen har du brug for dette så er det kun dig som bestemmer over det...   behandlingerne og håbet troen og et mislykket forsøg tærer klart nok påkræfterne

kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Hvor er det dejligt at høre efter al den urimelige modgang I har haft, at I stadig kan bevare positiviteten

Har ikke kommenteret de sidste gange fordi der har været så meget i mit eget liv, men vil lige skrive en stor  nu.

Knus!

Tibage, hvad sker der i dit liv søde??

Anmeld

30. juli 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Vi har snakket det meste af dagen.. Vi starter på et nyt forsøg så snart jeg får mens. Jeg er her til aften startet på proveraen, så vi er igang om ca. 14 dage. Vi har fået tid hos lægen på mandag og vi er heldige at vi har fået en henvisning så det ikke bliver så dyrt. Har brug for nogle redskaber til at styre humøret.

Jeg er glad for vores beslutning og for de ting vi fik snakket om. Hvis hans familie igen kommer med en kommentar, tager vi konfrontationen sammen på stedet uanset hvor vi er. Min mand var ikke klar over hvor meget det egentlig gik mig på og det skal de ikke have lov til at forårsage igen og igen. Så de får valget imellem at støtte os og opføre sig som familie el. at være ude af vores liv. Og så får de ingen oldebørn at glædes over. Min mand synes ikke vores børn skal se at det er ok at være en skid ved deres mor. For hun skal elskes og passes på. Ja han er sgu dejlig med ordene ind imellem..

Skønt indlæg at læse.  Alt det bedste til jer. Krydser fingre og håber på et super resultat denne gang.

Knus Malene

Anmeld

30. juli 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Hvor dejligt at I er kommet frem til den beslutning og at I to har fået snakket sammen og familien. Håber ikke det blive nødvendigt at din mand må slå hånden i bordet.

for jeres nye forsøg

Anmeld

30. juli 2011

Nessie

Hvor dejligt at I har lyst til at prøve igen allerede Nok også den bedste måde at komme videre på, ellers føler man bare man går rundt i dødvande. Der skal SKE noget. alt hvad jeg kan få jer.

til dig og din skønne mand

Anmeld

30. juli 2011

Sof

Hvor dejligt at I går igang igen med det samme og hvor er det en skøn mand du har  

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Sof skriver:

Hvor dejligt at I går igang igen med det samme og hvor er det en skøn mand du har  

Ja han er bare så dejlig!!!...

Anmeld

1. august 2011

metski83

Dejligt at høre, alt muligt held og lykke

Anmeld

1. august 2011

Zafir

Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.