Min kæreste har travlt for tiden, som i meget meget travlt, har ikke set ham i 5 uger, og vi har kun været sammen siden marts.. for 6 uger siden kom jeg til den konklussion at jeg elsker ham, første gang jeg har følt sådan for en mand, og er lidt bange for det måske skygger for min realitetssans.
Da vi startede skrev han sms'er konstand, og gik i selvsving hvis vi ikke kunne se hinanden i en weekend, og skrev han savnede mig og talte dage ned. Han har mødt mere eller mindre hele min familie, og jeg har ingen mødt, han har stadig ikke fortalt sin ekskone/moderen til hans barn at han har fået en kæreste, og tror heller ikke hans forældre ved det.. Hans venner gør dog hvad jeg ved af.
De sidste 5 uger har han haft virkelig travlt med sit arbejde, han har en stor gæld han vil have ned så hurtigt som muligt, hvilket er forståeligt. Men han har åbenbart valgt at jeg ikke kan prioteres i hans travlhed, så nu har jeg ikke set ham i 5 uger, fra at vi var sammen 2-5 dage om ugen og sms'ede flere gange dagligt, har jeg nu oplevet at der er gået 4 dage uden jeg har hørt noget, de første 2 uger skrev jeg hver dag, men fik ret korte svar, og ingen rigtig "følelse" tilbage hvis det gir mening.
Nu har han mere eller mindre meldt ud at det nok fortsætter sådan, og at han ikke ved hvornår han har tid til at se mig igen, at han ikke mener han er fair over for mig, men jeg har sagt jeg godt kan leve med det, sålænge han bliver bedre til at skrive og ringe.
Meeen, sidste år datede vi kort, og der konkluderede han at vi kom til at ses for sjældent så han synes vi skulle stoppe. efterfølgende brugte han 6 mdr på at overbevise mig om at prøve igen, og jeg gav tilsidst det en chance mere... Nu føler jeg mig ret meget til grin... For kan et eller andet sted mærke at det går samme vej, men har bare på ingen måder lyst til at miste ham. Er gået fra at være usikker på om vi skulle prøve igen, til virkelig at elske ham, og så gør han det her...
Hvor meget skal man ofre for et forhold? tænker på den ene side at ville han mig VIRKELIG prioterede han mig også, men han siger jo han vil... aaargh, er total ulykkelig, total forvirret, vil ikke miste ham, men ved heller ikke om jeg kan leve med vilkårene... Kunne i?