Synes det er vildt at tænke på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Nadia&Daniel

Vores Laura på lidt over 9 mdr. skulle rigtigt have startet i VS på mandag - men da vi har valgt et andet sted, skal hun først starte den 16 nov. - hun så når at blive 1 år..

Er faktisk glad for at jeg har hende hjemme lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

kamtok

Ja, det er svært at tænke på at ens "lille" pus skal i VS eller DP snart - de er jo stadigvæk kun babyer.. - Men jeg må nu indrømme, at jeg tror det bliver rigtig godt for Jakob at komme afsted (når vi engang får tilbudt plads til ham), for han keeeeeder sig herhjemme..

Anmeld

29. juli 2011

Nadia&Daniel

kamtok skriver:

Ja, det er svært at tænke på at ens "lille" pus skal i VS eller DP snart - de er jo stadigvæk kun babyer.. - Men jeg må nu indrømme, at jeg tror det bliver rigtig godt for Jakob at komme afsted (når vi engang får tilbudt plads til ham), for han keeeeeder sig herhjemme..

Vi havde først fået plads i den vi havde som nr. 3 - så snakkede jeg emd pladsanvisningen - og 4 dage efter fik vi valg nr. 1 - dog først fra 16 nov.. Men sådan er det..

Hvornår slutter din barsel??

Anmeld

29. juli 2011

kamtok

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde først fået plads i den vi havde som nr. 3 - så snakkede jeg emd pladsanvisningen - og 4 dage efter fik vi valg nr. 1 - dog først fra 16 nov.. Men sådan er det..

Hvornår slutter din barsel??

Her i Københavns Kommune får man ikke noget tilbudt før sin behovsdato - og den har jeg sat til 15. august.
Han er nr. 28 til vuggestuen vi har valgt og nr. 25 til dagpleje (men reelt må han være nr. 7-8 stk. der, for der er mange der først har behovsdato laaaang tid efter ham).. 

Jeg starter arbejde igen d. 19. september Så håber da at jeg får plads inden, ellers skal min mor passe ham indtil vi får plads (det er da altid noget man er en mor der kan)..

Anmeld

29. juli 2011

Nadia&Daniel

kamtok skriver:

Her i Københavns Kommune får man ikke noget tilbudt før sin behovsdato - og den har jeg sat til 15. august.
Han er nr. 28 til vuggestuen vi har valgt og nr. 25 til dagpleje (men reelt må han være nr. 7-8 stk. der, for der er mange der først har behovsdato laaaang tid efter ham).. 

Jeg starter arbejde igen d. 19. september Så håber da at jeg får plads inden, ellers skal min mor passe ham indtil vi får plads (det er da altid noget man er en mor der kan)..

Jeg vidste ikke at det hed den 1 eller 15 - så vi havde skrevet den 8 aug.

Jeg har "heldigvis" ikke noget job efter barsel, så jeg går "bare" hjemme med hende til 16 nov.

Anmeld

29. juli 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vores Laura på lidt over 9 mdr. skulle rigtigt have startet i VS på mandag - men da vi har valgt et andet sted, skal hun først starte den 16 nov. - hun så når at blive 1 år..

Er faktisk glad for at jeg har hende hjemme lidt endnu

Ja, det Er helt vildt som tiden er fløjet.
Vi havde også ønsket fra 10 august, men det ser meget mørkt ud, og hun står nr 2 til dagplejen.
Men tror ikke jeg får lov at gå hjemme med hende for fagforeningen

Anmeld

29. juli 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Ja, det Er helt vildt som tiden er fløjet.
Vi havde også ønsket fra 10 august, men det ser meget mørkt ud, og hun står nr 2 til dagplejen.
Men tror ikke jeg får lov at gå hjemme med hende for fagforeningen

Jeg snakkede med en fra a-kassen (hk) - han sagde at jeg godt måtte gå hjemme med Laura og være på dagpenge, men skal dog skrive under på at jeg har et sted/barnepige til hende, vist der dukker et job eller møde op..

Anmeld

29. juli 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Jeg snakkede med en fra a-kassen (hk) - han sagde at jeg godt måtte gå hjemme med Laura og være på dagpenge, men skal dog skrive under på at jeg har et sted/barnepige til hende, vist der dukker et job eller møde op..

Okay... Jeg er også i HK, og har taget 3 ugers ferie, så min "barsel" først slutter 19 september... Måske det slet ikke var nødvendigt ???

Anmeld

29. juli 2011

Sara_S

Ja... det er vildt... og Tristan STARTER på MANDAG... 

Jeg er glad han fik plads (i starten havde vi behovsdato i slutning af august) men skal indrømme jeg er samtidigt meget trist!!! 

Anmeld

29. juli 2011

kamtok

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vidste ikke at det hed den 1 eller 15 - så vi havde skrevet den 8 aug.

Jeg har "heldigvis" ikke noget job efter barsel, så jeg går "bare" hjemme med hende til 16 nov.

Her i Kbh.'s Kommune tror jeg man kan skrive hvilken som helst dato - der er i hvert fald mange der har skrevet forskellige datoer.. 

Jeg er kontorelev, så jeg skal starte direkte på 2. skoleophold og på arbejde bagefter. Puha, kan slet ikke overskue, hvordan jeg både skal have tid til nougatmusen og lektier på samme tid.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.