Suttebrik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

rsmor

Hej piger,Vores lille Noah er nu 6 dage, og mit ene bryst er et blodbad når jeg ammer! Ville hellere føde en gang til, det gør så ubeskrivelig ondt, sidder bare og tuder... Nu har vi købt ammebrikker, og det virker, indtil videre sys jeg. Smører med lasinoh efter hver amning og går med bare bryster, så det får luft. Så er mit spørgsmål, hvor længe går der ca. før at brysterne ikke er ulidelige længere? Og når jeg bruger suttebrik på det ene bryst, skal jeg så også gøre det på det andet bryst, som ikke er så medtaget?Håber meget i kan hjælpe eller har nogle gode råd... Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Fru.Mäes <3

Da jeg brugte ammebrik - brugte jeg dem på begge fordi de begge var smadret.. Men du behøver ikke bruge dem på begge 2 - hvis det andet bryst er okay, så er det da bare at amme normalt uden brik Da jeg ammede kon jeg desværre aldrig af med dem - så det spørgsmål kan jeg ikke hjælpe med Held og lykke med det

Anmeld

29. juli 2011

rsmor

Felix's Mor <3 skriver:

Da jeg brugte ammebrik - brugte jeg dem på begge fordi de begge var smadret.. Men du behøver ikke bruge dem på begge 2 - hvis det andet bryst er okay, så er det da bare at amme normalt uden brik Da jeg ammede kon jeg desværre aldrig af med dem - så det spørgsmål kan jeg ikke hjælpe med Held og lykke med det

Okay, 1000 tak for dit svar, blev bare i tvivl om han ku finde ud af at sutte på to forskellige måder...

Anmeld

29. juli 2011

Happiness

Jeg fik en suttebrik med hjem fra hospitalet, da jeg havde fået sår på begge. ´Det var godt nok ikke så slemt, men kunne mærke hvor det bar henad. Jeg brugte brikkerne ca 2 dage, og så blev det allerede bedre. Jeg kan godt finde på at bruge brikkerne engang imellem, når jeg mærker at jeg bliver lidt øm.

Lukas kan sagens finde ud af at sutte på begge, han bliver dog hurtigere mæt med suttebrikkerne. Men det kommer jo også hurtigere ud

Så fortsæt indtil du er helet, og så start forsigtig op uden igen. Evt. med at bruge brikken hver anden gang. Så du ikke danner sår igen.

Anmeld

29. juli 2011

rsmor

Happiness skriver:

Jeg fik en suttebrik med hjem fra hospitalet, da jeg havde fået sår på begge. ´Det var godt nok ikke så slemt, men kunne mærke hvor det bar henad. Jeg brugte brikkerne ca 2 dage, og så blev det allerede bedre. Jeg kan godt finde på at bruge brikkerne engang imellem, når jeg mærker at jeg bliver lidt øm.

Lukas kan sagens finde ud af at sutte på begge, han bliver dog hurtigere mæt med suttebrikkerne. Men det kommer jo også hurtigere ud

Så fortsæt indtil du er helet, og så start forsigtig op uden igen. Evt. med at bruge brikken hver anden gang. Så du ikke danner sår igen.

Super jeg fortsætter med brikkerne, dog skal jeg lige ha ham tjekket, da han har hvide belægninger i munden, som kan være trøske (svamp) - hvilket jeg lige har fundet ud af... Tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2011

Happiness

rsmor skriver:

Super jeg fortsætter med brikkerne, dog skal jeg lige ha ham tjekket, da han har hvide belægninger i munden, som kan være trøske (svamp) - hvilket jeg lige har fundet ud af... Tak for dit svar

Mener at danskvand kan klare trøske. At man skulle duppe det på tungen.

Men er ikke sikker, synes bare jeg har læst det et sted.

Anmeld

29. juli 2011

rsmor

Happiness skriver:

Mener at danskvand kan klare trøske. At man skulle duppe det på tungen.

Men er ikke sikker, synes bare jeg har læst det et sted.

Jep det er helt rigtig, vil bare være helt sikker inden jeg gir mig i kast med det... Det kan åbenbart også være så slemt, at de udskriver en gel mod det... Nu må vi se, bettemanden sover ligenu, så venter med at tjekke til han vågner... Da vi har haft en rigtig lang dag, da han har været noget så urolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.