kartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

debbie19

hej vi skal have karbonader i aften og overvejer om man i stedet for at lave rå stegte kartofler på panden. om man så kan skrællekartofler og skære i stykker og så proppe dem i et fad og så i ovnen.. bliver de så ikke sprøde og gode ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Frk.S

Jo, det kan du da. De gør jeg tit. De bliver rigtig gode, hvis de får lidt olie og krydderier (fx frisk hvidløg, timian, peber og groft salt).

Anmeld

29. juli 2011

debbie19

Frk.S skriver:

Jo, det kan du da. De gør jeg tit. De bliver rigtig gode, hvis de får lidt olie og krydderier (fx frisk hvidløg, timian, peber og groft salt).

hvor lang tid plejre du at give dem ??

Anmeld

29. juli 2011

Frk.S

debbie19 skriver:

hvor lang tid plejre du at give dem ??

Puha, til de er færdige!

Det ved jeg faktisk ikke 3 kvarter måske. De skal i hvert fald have noget tid, hvis du gerne vil have dem sprøde. Og så bland lidt i dem engang i mellem.

Anmeld

29. juli 2011

debbie19

Frk.S skriver:

Puha, til de er færdige!

Det ved jeg faktisk ikke 3 kvarter måske. De skal i hvert fald have noget tid, hvis du gerne vil have dem sprøde. Og så bland lidt i dem engang i mellem.

okay tak.. har lige fundet ud af vi ingen olie har kan man bruge becel?? eller undvære

Anmeld

29. juli 2011

Frk.S

debbie19 skriver:

okay tak.. har lige fundet ud af vi ingen olie har kan man bruge becel?? eller undvære

Hmm, jeg har aldrig prøvet at bruge becel til det.
Men du kan godt undvære olien. Så skal du nok bare holde ekstra godt øje med, at de ikke brænder på.

Lidt citronsaft og/eller citronskal er også rigtig godt på, hvis du har det.

Anmeld

29. juli 2011

debbie19

Frk.S skriver:

Hmm, jeg har aldrig prøvet at bruge becel til det.
Men du kan godt undvære olien. Så skal du nok bare holde ekstra godt øje med, at de ikke brænder på.

Lidt citronsaft og/eller citronskal er også rigtig godt på, hvis du har det.

tak for hjælpen det vil jeg prøve

Anmeld

29. juli 2011

Bambii

debbie19 skriver:

Du kan godt bruge becel Det gør jeg selv hvis jeg mangler olie

Anmeld

29. juli 2011

Billemyre

debbie19 skriver:

Jeg plejer at bruge Becel, da manden herhjemme ikke kan lide olie 
Det fungerer helt fint!

Velbekomme  

Anmeld

29. juli 2011

debbie19

okay takker for svarene men de er kommet i ovnen uden becel så først nu at i havde skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.