Sabina skriver:
Ja det er vidunderligt. Det er så irriterende at gå og tænke over, o det hele går som det skal. Og hvor lækkert at der også er gods i dit mælk :p Vi kunne ætte en hel vuggestue sammen 
- Det hele går super
Han er simpelthen bare så skøn
Men han har desværre nogle nætter, hvor han vågner hver anden time, og hvor jeg skal bruge en time hvis ikke to, på at putte ham
Men sådan er det jo .. Rutinen er der ikke så meget af endnu .. Vi spiser, skider, sover
hehe ..
Hvad med dig søde ? Hvordan går det med den lille familie , ? Og den lille prins 
Dejligt! Men surt han vågner så tit! Det må da være lidt trættende, men helt sikkert det værd 
(7-9-13) Så har Lukas faldet i søvn kl 24.00 hver aften, og så vågnet ved 3-4 tiden til mad. Faldet i søvn 1 time senere (ca) og så igen ved 6-7 tiden. Så det er luksus herhjemme! Den ene nat måtte jeg endda vække ham, så han kunne få mad.
Og farmand er godt til at stå op om morgenen efter jeg har ammet, og så hygger far og søn på sofaen, mens moar sover længe
Men det er jo slut på torsdag når Stig starter på job igen. Men så må jeg tage en lur i løbet af dagen sammen med Lukas.
Har I været ude og kigge på institutioner? Vi var idag, godt nok en underlig følelse at gå rundt i en vuggestue, når lillemanden kun er 8 dage gammel! Men når der ikke er pladsgaranti, så skal de jo skrives op så hurtigt som muligt!
Anmeld