den stolte mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Sabina

Ja jeg synes nu lige, at jeg ville dele dette med jer.
Vi havde SP på besøg idag. Oliver er nu 13 dage gammel  . For 13 dage siden vejede han 3525g og var 54 cm lang .. Nu vejer han 4300g og er 57 cm lang  Har været så meget i tvivl om, der  var nok nærring i min mælk  Og hurraaaaaaa, det var der  Ihhh lille manne vokser jo stærkt

bare en glad lille opdatering , fra den stolte moaaar <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Nettemor

hold da fast hav vil fremad i livet  så behøver du ikke gå og bekymre dig. det er dejligt

Anmeld

29. juli 2011

Happiness

Skønt søde! Her er der også rigeligt med næring i mælken. Ender jo med vi får dejlig tykke drenge

Går det ellers godt med ham? Er I ved at få bygget lidt rutiner op?

Anmeld

29. juli 2011

Sabina

nettemor skriver:

hold da fast hav vil fremad i livet  så behøver du ikke gå og bekymre dig. det er dejligt

Ja det vil han  hehe ..
Nej det er nu skønt. Det er jo aldrig sjovt i starten, når man hverken ved fra eller til  

Anmeld

29. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Skønt søde! Her er der også rigeligt med næring i mælken. Ender jo med vi får dejlig tykke drenge

Går det ellers godt med ham? Er I ved at få bygget lidt rutiner op?

Ja det er vidunderligt. Det er så irriterende at gå og tænke over, o det hele går som det skal. Og hvor lækkert at der også er gods i dit mælk :p Vi kunne ætte en hel vuggestue sammen

- Det hele går super  Han er simpelthen bare så skøn  Men han har desværre nogle nætter, hvor han vågner hver anden time, og hvor jeg skal bruge en time hvis ikke to, på at putte ham  Men sådan er det jo .. Rutinen er der ikke så meget af endnu .. Vi spiser, skider, sover  hehe ..

Hvad med dig søde ? Hvordan går det med den lille familie , ? Og den lille prins

Anmeld

29. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Ja det er vidunderligt. Det er så irriterende at gå og tænke over, o det hele går som det skal. Og hvor lækkert at der også er gods i dit mælk :p Vi kunne ætte en hel vuggestue sammen

- Det hele går super  Han er simpelthen bare så skøn  Men han har desværre nogle nætter, hvor han vågner hver anden time, og hvor jeg skal bruge en time hvis ikke to, på at putte ham  Men sådan er det jo .. Rutinen er der ikke så meget af endnu .. Vi spiser, skider, sover  hehe ..

Hvad med dig søde ? Hvordan går det med den lille familie , ? Og den lille prins

Dejligt! Men surt han vågner så tit! Det må da være lidt trættende, men helt sikkert det værd

(7-9-13) Så har Lukas faldet i søvn kl 24.00 hver aften, og så vågnet ved 3-4 tiden til mad. Faldet i søvn 1 time senere (ca) og så igen ved 6-7 tiden. Så det er luksus herhjemme! Den ene nat måtte jeg endda vække ham, så han kunne få mad.

Og farmand er godt til at stå op om morgenen efter jeg har ammet, og så hygger far og søn på sofaen, mens moar sover længe Men det er jo slut på torsdag når Stig starter på job igen. Men så må jeg tage en lur i løbet af dagen sammen med Lukas.

Har I været ude og kigge på institutioner? Vi var idag, godt nok en underlig følelse at gå rundt i en vuggestue, når lillemanden kun er 8 dage gammel! Men når der ikke er pladsgaranti, så skal de jo skrives op så hurtigt som muligt!

Anmeld

1. august 2011

Sabina

Happiness skriver:

Dejligt! Men surt han vågner så tit! Det må da være lidt trættende, men helt sikkert det værd

(7-9-13) Så har Lukas faldet i søvn kl 24.00 hver aften, og så vågnet ved 3-4 tiden til mad. Faldet i søvn 1 time senere (ca) og så igen ved 6-7 tiden. Så det er luksus herhjemme! Den ene nat måtte jeg endda vække ham, så han kunne få mad.

Og farmand er godt til at stå op om morgenen efter jeg har ammet, og så hygger far og søn på sofaen, mens moar sover længe Men det er jo slut på torsdag når Stig starter på job igen. Men så må jeg tage en lur i løbet af dagen sammen med Lukas.

Har I været ude og kigge på institutioner? Vi var idag, godt nok en underlig følelse at gå rundt i en vuggestue, når lillemanden kun er 8 dage gammel! Men når der ikke er pladsgaranti, så skal de jo skrives op så hurtigt som muligt!

Ja det er virkelig trættende. Men vi tror det også har noget at gøre med varmen ..  Håber vi . heh ..

Årh hvor lyder han dejlig nem. Hvor er det skønt for jer . Kenneth er også ret god til det, med at tage over efter jeg har ammet ved en 6 tiden. Så tager han ham med ind i stuen. Så jeg kan få sovet lidt igennem  ( Godt vi har så søde mænd )

- Nej vi har ikke været ude, og kigge endnu. Men vi vil også gerne have Oliver i dagpleje. Så Kenneth var nede, tre dage efter jeg havde født, for at melde Oliver ind ..  Men kunne godt forstille mig, at det er en underlig fornemmelse. Synes stadig det er lidt vildt, at jeg er blevet mor  :') Men jeg elsker nu titlen ..

Men hold da op, hvor dagene bare flyder sammen. Tænk engang Oliver er allerede 16 dage gammel ..  Synes da alligevel tiden flyver afsted , selvom det er hårdt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.