Rød numse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

kamtok

Siljes Mor skriver:

prøvede føntørren, den blev hun bange for... men kan jo prøve igen, kan jo være det var fordi hun var træt.

Ha ha, her er det lige omvendt .. Min søn bliver så begejstret at han tisser ud over det hele når han hører/ser den.. Han ELSKER føntørren (men den er også blevet brugt siden han fik sit første bad)..

Kan anbefale (hvis det er sådan en der har flere "blæse-niveauer) at du bruger det laveste, så larmer den ikke så meget - og hold den lidt væk, så det ikke bliver for varmt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

kamtok

Siljes Mor skriver:

Hej piger.. hvordan var det nu det var med kogte bomuldsklude ?

Skal jeg koge dem, og stille dem i køleskabet i vandet ? eller skal de vrides og i køleskabet ?

Åh ja - glemte kludene.. Her klipper jeg stofbleen i stykker og lægger ca. 5-7 stk. ned i en plastikboks, hælder kogende vand på og sætter låg på. Så vrider jeg den op når jeg skal bruge den..

Anmeld

31. juli 2011

Siljes Mor

kamtok skriver:

Ha ha, her er det lige omvendt .. Min søn bliver så begejstret at han tisser ud over det hele når han hører/ser den.. Han ELSKER føntørren (men den er også blevet brugt siden han fik sit første bad)..

Kan anbefale (hvis det er sådan en der har flere "blæse-niveauer) at du bruger det laveste, så larmer den ikke så meget - og hold den lidt væk, så det ikke bliver for varmt..

jeps, den har 3  plus en cool knap.. jamen jeg prøver bare igen. I dag købte jeg neutral zinksalve, da kludende ikke rigtig virkede så godt som jeg håbede. Det har gjort en klar forbedring. Men ville jo gerne undgå brug af div cremer.

Anmeld

1. august 2011

roenlund

Jonatansmor skriver:

Vi føntørrer altid drengen når han bliver skiftet, det er kun hos dagplejen han ikke bliver blæst tør og vi har aldrig oplevet en rød numse mere end et par timer om morgen når han tænder begynder at melde sin ankomst.

Forstår slet ikke hvorfor man vil bruge krads creme, når 1 minuts varm luft kan gøre det.

Jeg pointerer også bare at selvom man føntørrer hverdag kan der godt komme rød numse alligevel, det har vi prøvet herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.