nyt tøj til mine to piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

NinaNymannMadsen

så har begge mine piger fået nyt tøj. ja ved godt den ene stadig ligger i maven men hey det er billigt i ønskebørn så fandt da lige nogen finde ting hun kan bruge når hun kommer til verden. og Asta skulle da heller ikk snydes så der var også lige nyt tøj til hende.

her er der lige nogen billeder af det fine tøj jeg har købt til mine to piger.

billed 1-2 er det til Asta Min store pige
og de sidste billeder er til lillesøster
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

så har begge mine piger fået nyt tøj. ja ved godt den ene stadig ligger i maven men hey det er billigt i ønskebørn så fandt da lige nogen finde ting hun kan bruge når hun kommer til verden. og Asta skulle da heller ikk snydes så der var også lige nyt tøj til hende.

her er der lige nogen billeder af det fine tøj jeg har købt til mine to piger.

billed 1-2 er det til Asta Min store pige
og de sidste billeder er til lillesøster

Hehe hvor er det dog fint smiler...

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe hvor er det dog fint smiler...

det syntes jeg nemlig også. Asta bliver bare så smart i den kjole og med den vest der er købt til hende.

Anmeld

29. juli 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

det syntes jeg nemlig også. Asta bliver bare så smart i den kjole og med den vest der er købt til hende.

Ja det tror jeg du har helt ret i Du må da lige smide et billede in af hende når hun har sit nyt outfit på

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja det tror jeg du har helt ret i Du må da lige smide et billede in af hende når hun har sit nyt outfit på

regnede med hun skal ha det på i randers regnskov imorgen med nogen fine strømepukser på der også er lilla.
men skal nok lige tage et billed af hende med det på.

må lige vente godt 2 mdr endnu inden jeg kan tage billeder af lillesøster i hendes tøj men så kan det også nå at blive vasket.

Anmeld

29. juli 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

regnede med hun skal ha det på i randers regnskov imorgen med nogen fine strømepukser på der også er lilla.
men skal nok lige tage et billed af hende med det på.

må lige vente godt 2 mdr endnu inden jeg kan tage billeder af lillesøster i hendes tøj men så kan det også nå at blive vasket.

Hehe det lyder godt Smiler... Må jeg spørge hvad du hedder ? Hvis du ikke vil skrive det her, så bare skriv privat ...Sorry jeg savner vist bare folk og skrive/snakke med og lære og kende

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe det lyder godt Smiler... Må jeg spørge hvad du hedder ? Hvis du ikke vil skrive det her, så bare skriv privat ...Sorry jeg savner vist bare folk og skrive/snakke med og lære og kende

hedder Nina. mit fulde navn kan du få i en privat.
du kan bare ansøge på facebook hvis du keder dig og mangler nogen at snakke med.

Anmeld

29. juli 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

hedder Nina. mit fulde navn kan du få i en privat.
du kan bare ansøge på facebook hvis du keder dig og mangler nogen at snakke med.

Så er du ansøgt Smiler..

Anmeld

29. juli 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Så er du ansøgt Smiler..

du er godkendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.