Opdate på Norgefyren !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Anonym trådstarter

HuffHuff, Jaa så spurgte jeg ham i går om hvem det nr tilhørte. Og i starten snakkede han udenom, og jeg svarede jo bare på det han spurgte om. Så lagde faktisk ikke mærke til det, for samtalen sluttede, Men så spurgte jeg igen, så siger han: "om det ikke er ligemeget" . Selvfølgelig er det ikke det. Så Spurgte jeg igen og vi diskuterede så frem og tilbage om hvorfor det var det var så vigtig for mig at vide. Så siger han lige pludselig: "ved du ikke vil kunne li det og der kommer en stor diskution ud af det" . Så spørger jeg igen, "hvem er det" ? . Så siger han: "MALENE" .. Arrrrrg ! Hans eks !!!! . Spurgte om han havde svaret hende tilbage og det havde han åbenbart . Så jeg fortalte han så pænt som muligt at hvis han skrev til hende igen, Så har jeg pakket mine ting og så jeg ude a lejligheden.. Og han acc det og sagde han ikke ville skrive med hende igen..

MEN, pisse sur på mig da han ikke kan forstå a jeg blev ked af det, men vi skændes i 3 timer og endte med vi gik hver især i seng, uvenner og dagen inden han skal til norge at arb i 2 uger ! . Huffhuff.

Så i morges var der en meget underlig stemning, men han kom ind og sagde godmorgen efter han havde været i bad og gjort sig klar og sagde han havde lavet morgenmad til mig .. Rigtig hyggeligt og vi tog så ned i byen og fik de sidste ting på plads inden han sku rejse.. Så hjem og hygge lidt den sidste time jeg havde ham her  ..

Så for 20 min siden kom hans arbchef og hentede ham og han er allerede savnet . Men han glææææææder sig at komme hjem og se om min mave er vokset ! <3 ..

Han er nu en dejlig en alligevel, ..

Så fra nu af har vi besluttet at starte HELT på en frisk og nyde at vi skal være forældre og nyde hinanden ..

Jeg takker mange gange for de gode råd jeg fik i går efter min bekymring, i er hver i sær nogle skønne mennesker der er gode til at bakke en op, om der er brug for det  for det ..

Mvh "Hende den mindre ulykkelig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det var godt, at du konfronterede ham, og det var godt, at I fik en afklaring på det. Nu må vi så krydse for, at han overholder jeres aftale.

Lige et tillægsspørgsmål - jeg studsede nemlig over det, du skrev i første tråd - jeg har lige kopieret det: Der står så: " hvornår er det du kommer til norge ven" ? ..Jeg læste det som om, hun også var i Norge på samme tidspunkt? Men det er der så vel ikke tale om?

Det er i hvert fald et godt tegn, at du allerede savner ham

Anmeld

29. juli 2011

aya-zia

Rockertand skriver:

Det var godt, at du konfronterede ham, og det var godt, at I fik en afklaring på det. Nu må vi så krydse for, at han overholder jeres aftale.

Lige et tillægsspørgsmål - jeg studsede nemlig over det, du skrev i første tråd - jeg har lige kopieret det: Der står så: " hvornår er det du kommer til norge ven" ? ..Jeg læste det som om, hun også var i Norge på samme tidspunkt? Men det er der så vel ikke tale om?

helt enig... sådan læste jeg det også... altså som om hun var i norge... faktisk det der gjorte mig mest urolig

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jaaaaa, men sådan som jeg har forstået det, så var hun vist det og kom tilbage i morges .. Så hun sku gerne være kommet hjem. Eller det håber jeg ! ...

Men ja, dejligt vi lige fik snakket om det, men trist at vi sku ende med at blive uvenner og så venner igen få timer inden han sku afsted ..

Anmeld

29. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jaaaaa, men sådan som jeg har forstået det, så var hun vist det og kom tilbage i morges .. Så hun sku gerne være kommet hjem. Eller det håber jeg ! ...

Men ja, dejligt vi lige fik snakket om det, men trist at vi sku ende med at blive uvenner og så venner igen få timer inden han sku afsted ..

Å-åh, så håber jeg godt nok ikke, at de har lavet planer om, at hun skulle blive deroppe.......nej, undskyld at jeg får noia på dine vegne, men det virker bare så oplagt.

Vi kan selvfølgelig også bare holde os til facts, og så kan du fortsat glæde dig til han kommer hjem

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Å-åh, så håber jeg godt nok ikke, at de har lavet planer om, at hun skulle blive deroppe.......nej, undskyld at jeg får noia på dine vegne, men det virker bare så oplagt.

Vi kan selvfølgelig også bare holde os til facts, og så kan du fortsat glæde dig til han kommer hjem

Den tanke har jeg også tænkt.

Men alligevel, han skal derop for at arb, han arb 12 ud i et og så fri .. kender han godt nok til at han nok falder i søvn med det sammen når han kommer "hjem" fra arb.. Her i DK møder han kl 05 og har fri kl 15 og der er han smadret og falder ALTID i søvn på sofaen .. Så ved ikke helt hvordan de sku kunne mødes når det er han arb og hans chef og andre arbkollegar er der .. Men man ved aldrig.

Tror bare at han indså hvor ked af det jeg blev i går og det har han forhåbentlig fået en "chok" over eller at han kunne se at jeg faktisk mente at jeg pakkede mine ting. Så ville han miste mig og baby på en måde. Ville self aldrig finde på at tage baby fra ham, men hm, håber du forstå hvad jeg mener ..

Jaaa, jeg glæder mig sådan og samme gør han.. Især til at se om maven er vokset . Hihi <3

Anmeld

29. juli 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hellere at det ender sådan, end at du går 14 dage med spekulationer og dårlige nerver 

Dejligt han havde lavet morgenmad til dig, så har han ikke været helt sur 

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Hellere at det ender sådan, end at du går 14 dage med spekulationer og dårlige nerver 

Dejligt han havde lavet morgenmad til dig, så har han ikke været helt sur 

Jaaa nemlig .

Kan han ikke nej . eller havde han bare tænkt over det jeg sagde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.