HuffHuff, Jaa så spurgte jeg ham i går om hvem det nr tilhørte. Og i starten snakkede han udenom, og jeg svarede jo bare på det han spurgte om. Så lagde faktisk ikke mærke til det, for samtalen sluttede, Men så spurgte jeg igen, så siger han: "om det ikke er ligemeget" . Selvfølgelig er det ikke det. Så Spurgte jeg igen og vi diskuterede så frem og tilbage om hvorfor det var det var så vigtig for mig at vide. Så siger han lige pludselig: "ved du ikke vil kunne li det og der kommer en stor diskution ud af det" . Så spørger jeg igen, "hvem er det" ? . Så siger han: "MALENE" .. Arrrrrg ! Hans eks !!!! . Spurgte om han havde svaret hende tilbage og det havde han åbenbart . Så jeg fortalte han så pænt som muligt at hvis han skrev til hende igen, Så har jeg pakket mine ting og så jeg ude a lejligheden.. Og han acc det og sagde han ikke ville skrive med hende igen..
MEN, pisse sur på mig da han ikke kan forstå a jeg blev ked af det, men vi skændes i 3 timer og endte med vi gik hver især i seng, uvenner og dagen inden han skal til norge at arb i 2 uger !
. Huffhuff.
Så i morges var der en meget underlig stemning, men han kom ind og sagde godmorgen efter han havde været i bad og gjort sig klar og sagde han havde lavet morgenmad til mig
.. Rigtig hyggeligt og vi tog så ned i byen og fik de sidste ting på plads inden han sku rejse.. Så hjem og hygge lidt den sidste time jeg havde ham her 

..
Så for 20 min siden kom hans arbchef og hentede ham
og han er allerede savnet
. Men han glææææææder sig at komme hjem og se om min mave er vokset !
<3 ..
Han er nu en dejlig en alligevel, ..
Så fra nu af har vi besluttet at starte HELT på en frisk og nyde at vi skal være forældre og nyde hinanden ..
Jeg takker mange gange for de gode råd jeg fik i går efter min bekymring, i er hver i sær nogle skønne mennesker der er gode til at bakke en op, om der er brug for det

for det
..
Mvh "Hende den mindre ulykkelig" 
Anmeld