Thias' navngivningskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Ansemusen

Denne kage er mit første forsøg med fondantkager - lavet til vores søns navngivningsfest i marts måned

Den bestod af chokoladebunde og bananbunde lagt sammen med en frisk og lækker hindbærcreme og hvid chokoladecreme. Smurt op med PSC (Smørcreme med palmin) og overtrukket med fondant.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Maja_4000

Dét der kan simpelthen ikke være din første kage !!

Den er super flot !

Anmeld

29. juli 2011

Rosa

Jeg er målløs!!!!  Wauw hvor er den flot, kvinde!!!!  Håber I havde en dejlig dag!!! 

Anmeld

29. juli 2011

Tystys14

Ansemusen skriver:

Denne kage er mit første forsøg med fondantkager - lavet til vores søns navngivningsfest i marts måned

Den bestod af chokoladebunde og bananbunde lagt sammen med en frisk og lækker hindbærcreme og hvid chokoladecreme. Smurt op med PSC (Smørcreme med palmin) og overtrukket med fondant.

Hold op hvor er den flot...  Hvordan har du dog fået lavet den pynt på fondanten? Altså de mønstre, er heeeelt vildt improneret, og jeg troede vi var gode til det med kager hi hi.  Jeg tager sku hatten af for dig.

Anmeld

29. juli 2011

Jakob'sMor

Første forsøg?? Du er for vild! Den er jo sindsygt flot - håber i havde en god dag

Anmeld

29. juli 2011

Loa

Er det din FØRSTE kage???????

Hold da crap du må da være et naturtalent

Den er da mega flot!!!

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

wow hvor er den bare flot!!

Anmeld

29. juli 2011

Ansemusen

Ej hvor er I altså søde  

Jeg har postet billederne før menuen blev lavet om. Så nu vil jeg også lige lægge mine kager ind i billedkategorierne, så andre kan bruge det som inspiration, ligesom jeg selv gør med alle de andre smukke smukke kager de/I laver herinde!

Anmeld

29. juli 2011

Ansemusen

Maja_4000 skriver:

Dét der kan simpelthen ikke være din første kage !!

Den er super flot !

Jo det var det altså. Men jeg brugte altså også omkring 20 timer på den sammenlagt og jeg endte med at stå næsten hele natten op til festen og fik kun 2 timers søvn og var helt smadret hele dagen. Så hvis ikke den var blevet flot var jeg blevet helt depri, hehe!

Anmeld

29. juli 2011

Maja_4000

Ansemusen skriver:

Jo det var det altså. Men jeg brugte altså også omkring 20 timer på den sammenlagt og jeg endte med at stå næsten hele natten op til festen og fik kun 2 timers søvn og var helt smadret hele dagen. Så hvis ikke den var blevet flot var jeg blevet helt depri, hehe!

Du er jo for vild :b Naturtalent !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.