Nytårsforsætter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2008

pigebaby19

Heej så er det ved at være nytårs aften.. Nogen der vil fortælle hvad deres nytårsforsæt er??

Mit er at stoppe med at bide negle Og min kæreste og mit er at jeg skal blive gravid i løbet af år 2009.. Så må vi se om det sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Honningblomst

Hmm, jeg har aldrig nogle nytårsfortsæt...er der noget jeg vil ændre så gør jeg dte, nytår eller ej...

Anmeld

28. december 2008

FrkC

Mit nytårsforsæt er at begynde at løbe sammen med min hund.. Så taber jeg forhåbentli8g lidt kg der.. Heeh..

Anmeld

28. december 2008

Janep

Eva skriver:

Hmm, jeg har aldrig nogle nytårsfortsæt...er der noget jeg vil ændre så gør jeg dte, nytår eller ej...

samme her

Anmeld

28. december 2008

Hertzum77

jeg synes årsskiftet er en rigtig god anledning til at reflektere over livet og det år der er gået. Jeg havede et nytår forssæt sidste år og det var at motionere mere og smide 10 kilo Og det gjorde jeg, så jeg synes det er dejligt at se tilbage og glæde sig over at jeg kæmpede for det og det lykkedes for mig

Nu er mit nytårsforstæt at holde gang i løberiet og tabe mig 7 kilo mere

Anmeld

28. december 2008

twinboys

Hertzum77 skriver:

jeg synes årsskiftet er en rigtig god anledning til at reflektere over livet og det år der er gået. Jeg havede et nytår forssæt sidste år og det var at motionere mere og smide 10 kilo Og det gjorde jeg, så jeg synes det er dejligt at se tilbage og glæde sig over at jeg kæmpede for det og det lykkedes for mig

Nu er mit nytårsforstæt at holde gang i løberiet og tabe mig 7 kilo mere

Godt nytårsfortsæt...

Jeg vil ændre mine kostvaner og komme oftere i motionscenteret...

Majbritt

Anmeld

28. december 2008

eliasogmor

jeg har to.... jeg vil førsøge at leve lidt sundere(ikke at vi ikke gør det nu), med fisk og varieret mad...og ikke forsøge at styre min forbrugsvaner, så der måske kunne være plus på kontoen sidste på mdr...ej så tre....og ordentligt mad i køleskabet, sidst på mdr, og ikke kun lasagne og knorr retter.....

Anmeld

28. december 2008

Natascha

Jeg har 2 nytårs fortsæt.... komme igang med at motionere noget mer og forhåbentlig blive gravid inden året er slut...

Anmeld

28. december 2008

...

det samme hver år.

Tabe mig, og stoppe med at ryge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.