Ikke flere tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Hvem?

Kom til at sidde og tænke på om min ældste egentlig ik ska ha flere tænder, han har ikke fået nogle siden han var 10 mdr, (han er 18 mdr nu) og har kun 6 tænder (4 foroven og 2 nederst),

Ha, gad vide om der ikke var flere i posen til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mon ikke, at de snart dukker op.

Vi var til tandlægen med Lina, da hun blev 2 år i marts. Der talte tandlægen hendes tænder og hun havde dem alle. Jeg kan dog ikke huske pt. hvor mange det var og hun sover sødt til, at jeg kan tælle dem. Men mener, at det er 12 stk.

Anmeld

28. juli 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min datter på knap 13 måneder har 16 tænder - 8 foroven og 8 forneden. Indtil for 14 dage siden havde hun "kun" 8 ialt - dvs. 4 foroven og 4 forneden, men på 14 dage har hun fået yderligere 8 tænder....Forstår godt hun har være lidt pyller

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

Bondefruen skriver:

Kom til at sidde og tænke på om min ældste egentlig ik ska ha flere tænder, han har ikke fået nogle siden han var 10 mdr, (han er 18 mdr nu) og har kun 6 tænder (4 foroven og 2 nederst),

Ha, gad vide om der ikke var flere i posen til ham

Min niece fylder to år om en uge og hun har kun otte tænder
og to af dem kom for et par uger siden..

Hehe, det er sjovt så forskelligt det er..

Anmeld

29. juli 2011

Ciss

Min lille søn tog også lige 8 mndr pause fra det der med nye tænder. Han havde otte tænder, og det var vidst nok.

Så pludselig kom der 6 til på 9 dage. Tre af dem på samme dag. Mærkeligt det der....

Anmeld

29. juli 2011

Sara.

Min søn på 16 mdr har også kun 4 øverst og 2 nederst den første kom et par dage før han blev et år..
Min datter som bliver 4 til oktober har 20 tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.