Mit helt eget puslebord.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Trine89

Nemlig jah.. Når nu man ikke kan finde det puslebord som man gerne vil have. så må man jo i gang selv  

Puslebordet er lavet ud af en kommode fra IKEA, hvor benene ikke er sat på, og så er der købt nogle andre greb til, og sidst men ikke mindst er der kommet en plade på som er stor nok til at puslepuden kan være der på

Jeg er selv SUUUPER godt tilfreds med resultet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Super flot.
Men pas på med at ligge for meget i skufferne.
Vi havde sengetøj til at ligge i vores og efter et par måneder faldt bundene simpelthen ud. Altså de kan ikke holde til særlig meget i vægt..

Anmeld

28. juli 2011

LBK

Trine89 skriver:

Nemlig jah.. Når nu man ikke kan finde det puslebord som man gerne vil have. så må man jo i gang selv  

Puslebordet er lavet ud af en kommode fra IKEA, hvor benene ikke er sat på, og så er der købt nogle andre greb til, og sidst men ikke mindst er der kommet en plade på som er stor nok til at puslepuden kan være der på

Wow flot lavet....

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Frk-Lotusblomst skriver:

Super flot.
Men pas på med at ligge for meget i skufferne.
Vi havde sengetøj til at ligge i vores og efter et par måneder faldt bundene simpelthen ud. Altså de kan ikke holde til særlig meget i vægt..

Hehe tak for tippet  
Der kommer også kun til at være nogle stofbleerer og håndklæder i den ene..
Body og natdragter i den næste. og nederst kommer der til at være lidt forskelligt. men heller ikke nogen tunge sager. heh.

Tøjet og alt det kommer til at være i en anden kommode

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

L_K skriver:

Wow flot lavet....

Hihi.. Mange tak

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Hvor er det godt lavet... 

Anmeld

28. juli 2011

B&J

det er også bare super flot og helt unikt selv min kæreste så det og syntes det var super flot

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Hvor er det godt lavet... 

Taaak søde  
Det har dælme også taget sin tid at beslutte sig. og hvor har jeg skiftet mening mange gange om hvordan det skulle laves..  

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Taaak søde  
Det har dælme også taget sin tid at beslutte sig. og hvor har jeg skiftet mening mange gange om hvordan det skulle laves..  

Godt du fandt ud af det alligevel... 

Anmeld

28. juli 2011

Hasselnødden

Trine89 skriver:

Nød lærer nøgen kvinde at spinde  Super flot resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.