Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvem af min datters søskende ligner hun??
først et billede af min datter
og så et billede af hendes bror og søster da de ca. var på hendes alder...
kom med et bud piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: hvem af min datters søskende ligner hun?? først et billede af min datter og så et billede af hendes bror og søster da de ca. var på hendes alder... kom med et bud piger
ØHHH det skulle da aldrig være bassen på det nederste billed....
Det nederste billede
det er jo svært for næsen har hun efter sin bror. og hovede efter søster men ingen af dem har den lave pande hun har for de har en høj pande og ørne er bror mand også.. ja det er jo en dejlig blandning
Synes hun ligner sin bror...
L_K skriver: ØHHH det skulle da aldrig være bassen på det nederste billed....
nope det er merles storesøster Anastazia.. hehe.. merle er på det første billede
B&J skriver: det er jo svært for næsen har hun efter sin bror. og hovede efter søster men ingen af dem har den lave pande hun har for de har en høj pande og ørne er bror mand også.. ja det er jo en dejlig blandning
ja det er vidst en god blanding.. jeg synes hun har lidt af dem begge ville bare høre hvad i andre mente..
merle2010 skriver: ja det er vidst en god blanding.. jeg synes hun har lidt af dem begge ville bare høre hvad i andre mente..
jeg syntes også der er begge men også underligt når de er søskende
merle2010 skriver: nope det er merles storesøster Anastazia.. hehe.. merle er på det første billede
Ja det er det jeg mener. At Merle ligner hendes søster...
L_K skriver: Ja det er det jeg mener. At Merle ligner hendes søster...
hehe.. ja de er begge nogle søde basser.. hehe
jeg kan ikke bestemme mig for hvem hun ligner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128