Hvad gav i for jeres Emmaljunga kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.695 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

MajseMaja

Vi overvejer at investere i en Emmaljunga kombivogn. Om det skal være en Mondial Duo Combi eller en Edge Duo combi kan jeg ikke helt greje, har endnu ikke fundet forskellen.

Men stellet skal være Classic Cryptonite eller Classic Chrome, både pga. str. på stellet sammenklappet og da de har trådkurv.

Så spørgsmålet er bare, hvad har i givet for jeres model? I en af disse kombinationer, ønsker både pris på nye og brugte.

Håber nogle vil svare.

Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

lilledittemor

MajseMaja skriver:

Vi overvejer at investere i en Emmaljunga kombivogn. Om det skal være en Mondial Duo Combi eller en Edge Duo combi kan jeg ikke helt greje, har endnu ikke fundet forskellen.

Men stellet skal være Classic Cryptonite eller Classic Chrome, både pga. str. på stellet sammenklappet og da de har trådkurv.

Så spørgsmålet er bare, hvad har i givet for jeres model? I en af disse kombinationer, ønsker både pris på nye og brugte.

Håber nogle vil svare.

Maja

Vi har bestilt Mondial Duo Combi vognen i Leatherette med Chrome stel, den koster ca. 8.500kr med ekstra ting til som f.eks. dyne og sele og quadrolift.

Anmeld

28. juli 2011

MajseMaja

Ditte_Marie skriver:

Vi har bestilt Mondial Duo Combi vognen i Leatherette med Chrome stel, den koster ca. 8.500kr med ekstra ting til som f.eks. dyne og sele og quadrolift.

Tak for hurtigt svar Når det er Leatherette er den vel også lidt dyrere?

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

MajseMaja skriver:

Tak for hurtigt svar Når det er Leatherette er den vel også lidt dyrere?

300kr, men quadroliften koster vidst også 200kr mere end de andre..
Men vi fik afvide at Emmaljunga holder sommerferie i august, og efter det hæver de priserne, så vi skyndte os at bestille den inden, så vi fik den til den "billige" pris.

Anmeld

28. juli 2011

MajseMaja

Ditte_Marie skriver:

300kr, men quadroliften koster vidst også 200kr mere end de andre..
Men vi fik afvide at Emmaljunga holder sommerferie i august, og efter det hæver de priserne, så vi skyndte os at bestille den inden, så vi fik den til den "billige" pris.

Det gør jo ikke den store forskel så. Ih altså hvor typisk! Jeg håber bare vi kan finde en brugt så, syntes det er mange penge, selvom man selvfølgelig også bruger den rigtig meget og derfor gerne vil have noget ordentligt, og har bare kun hørt godt om den, og så er den bare mega lækker!

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

MajseMaja skriver:

Det gør jo ikke den store forskel så. Ih altså hvor typisk! Jeg håber bare vi kan finde en brugt så, syntes det er mange penge, selvom man selvfølgelig også bruger den rigtig meget og derfor gerne vil have noget ordentligt, og har bare kun hørt godt om den, og så er den bare mega lækker!

Vi har bestilt den i Danmarks Børn - der betaler man kun 100kr for bestilling, så bestemmer man selv om man vil afdrage efterhånden, eller vil betale når man henter den inden fødslen

Men det er nogle rigtig lækre vogne - min niece har også en, og det har været en fornøjelse at trille rundt med hende
Men når det jo også er en klapvogn, så kan den jo bruges i laaaang tid.

Anmeld

28. juli 2011

Ka+Ma=Be

Håber nogle vil svare.

Maja

Der er ingen forskel på de to vogne andet end udseendet! Det var hvad sælgeren i Babysam fortalte os - så det er en smagssag, og så selvfølgelig at vælge det stel man helst vil have.

Vi har købt en edge duo i sort med letvægtsstel  Og vi har givet 7.200,-

Anmeld

28. juli 2011

MajseMaja

Katte87 skriver:

Der er ingen forskel på de to vogne andet end udseendet! Det var hvad sælgeren i Babysam fortalte os - så det er en smagssag, og så selvfølgelig at vælge det stel man helst vil have.

Vi har købt en edge duo i sort med letvægtsstel  Og vi har givet 7.200,-

Det stel der hedder Uniq alu?

Anmeld

28. juli 2011

Ka+Ma=Be

MajseMaja skriver:

Det stel der hedder Uniq alu?

Ja, det tror jeg nok Det kostede 700,- ekstra

Anmeld

28. juli 2011

MajseMaja

Vi tager i alfald ud og kigger på den på onsdag efter jordemoder, så må vi se om vi bestiller den, nu er jeg 29+3 så det er vidst på tide at få det gjort hvis vi skal have den fra ny..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.