VEloverstået kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Seker

Så var man lige til kontrol med tøsen:-) hun er 1.5år.vejer 10.1 kg og er 79 cm.Hendes lever har det fint og der er reduceret i medicin, det er bare så skønt når man får noget medgang:-) Tænkte på hvor store er jeres små. Synes nemlig min er meget lille:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Moar'en

Seker skriver:

Så var man lige til kontrol med tøsen:-) hun er 1.5år.vejer 10.1 kg og er 79 cm.Hendes lever har det fint og der er reduceret i medicin, det er bare så skønt når man får noget medgang:-) Tænkte på hvor store er jeres små. Synes nemlig min er meget lille:-)

Hvor er det dejligt i har lidt fremgang

Viktor er jo lige et år ældre, men han måler ca 87 cm og 14 kg, så han er lidt for kort og lidt for rund

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Dejligt med positive tegn

Vi har også været til kontrol med Elias i forrige uge, han fik sin 15mrds vacc. selvom han er 18mrd.

Han vejer 9.2 (eller 9.9kg) kan jeg ærligt talt ikke huske, hvis det ikke er på skrift men han følger sin kurve og højden fandt jeg ikke ud af, fordi lægen sagde at der nu er et knæk i den kurve istedet for vægtkurven. Så han vil have os til kontrol i september igen for en sikkerheds skyld. Men vægten har jeg nu også været mest urolig for, selvom jeg har forsøgt ikke at være det udaftil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.