Mangler ideer til 1 års fødselsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Mutti2

Hold da kæ.. Jeg fatter slet ikke at det allerede om 14 dage er et år siden jeg fik verdens dejligste lille prinsesse Hun er mit et og alt, og er helt igennem skøn Jeg kan da i hvertfald slet ikke klage!!!
Det er ufatteligt den kærlighed man kan have til et enkelt menneske Jeg er stadig helt overvældet af alle de følelser jeg hele tiden er ved at sprænges af, til hende. Jeg vil aldrig kunne forklare med ord hvor meget hun virkeligt betyder for mig. Om aftenen når hun sover sidder jeg bare og keder mig, og tænker på alle de ting vi har lavet i dagens løb. Tit sidder jeg og tuder over at hun om 17 år flytter hjemmefra. Når jeg aflevere hende i dagpleje tuder jeg stadig når jeg går ud af døren (selv om hun er blevet passet siden aug) . Jeg ville virkeligt ikke kunne leve uden hende. Hun fortjener alt det bedste, og jeg skal helt sikkert nok sørge for at give hende det - Kærlighed er i hvertfald ikke noget hun kommer til at mangle, selv om hun ikke har kontakt til sin far!!

Nå, nok om det , blev vist lidt følelsesmæssigt revet med. Min datter bliver 1 år om 14 DAGE......, Og jeg er næsten helt tør for ideer Hvad skal man servere?? Der kommer både børn og voksne.
Prinsessen skal selvfølgelig have den tradionelle lagkage for hende selv

Men ellers vil jeg gerne have nogle gode råd

Kæmpe knus til jer alle og jeres børn

Pernille og hendes "store" datter, Milla-Victoria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Tut

Hej,

Da Noah blev 1 år i Juli 08 havde jeg fået lavet en lagkage med hans billede på:

Ud over den serverede vi nybagte boller med varm cacao - og så efterfølgende frisk frugt og noget koldt at drikke - det var jo sommer

Anmeld

27. december 2008

Mutti2

Tut skriver:

Hej,

Da Noah blev 1 år i Juli 08 havde jeg fået lavet en lagkage med hans billede på:

Ud over den serverede vi nybagte boller med varm cacao - og så efterfølgende frisk frugt og noget koldt at drikke - det var jo sommer

Wow, hvor er den flot HVor havde du bestilt selve billedet henne?? jeg havde faktisk tænkt lidt på den slags kage..... jeg er bare bange for at ødelægge det hele, da jeg ikke er så god til at lave mad Men jeg har sat mig for at det hele skal være hjemmelavet og at der skal være en masse lækkerier

Tak for de gode tip

Knus

Anmeld

28. december 2008

...

www.kagebutikken.dk har en masse spændende til kager

Men vi gjorde slet ikke noget vildt. Vi er en stor familie, så vi delte den i 2. Så min kærestes familie kom og spiste på selve dagen, vi fik pålægskagemad, også lagkage bagefter.

Også weekenden efter kom min familie til boller, kage og lagkage.

Og sådan skiftes de så hvert andet år med at være dem der kommer på selve dagen, og i weekenden efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.