Kærlighedsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Mi

Min dejlige mand og min veninde havde i går aftalt at hun skulle have vores tre børn til aftensmad og overnatning. Så manden inviterede mig ud og spise og så tog vi til stranden og lå i klitterne og så solnedgangen med et glas hvidvin

Hvor var det bare tiltrængt og helt fantastisk.

Vi kom i tanke om, at vi faktisk ikke har været på resturant uden børn, i alt den tid vi har haft dem, altså 7 år . Så det var nok på tide

Det skal altså noget oftere få børnene passet, og så tage en gåtur ved stranden og lign, det er eleksir for kærligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

B&J

ej hvor er jeg glad på jeres vejne for ja 7år er godt nok længe og hvor lød det bare super hyggeligt og romantisk

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Min dejlige mand og min veninde havde i går aftalt at hun skulle have vores tre børn til aftensmad og overnatning. Så manden inviterede mig ud og spise og så tog vi til stranden og lå i klitterne og så solnedgangen med et glas hvidvin

Hvor var det bare tiltrængt og helt fantastisk.

Vi kom i tanke om, at vi faktisk ikke har været på resturant uden børn, i alt den tid vi har haft dem, altså 7 år . Så det var nok på tide

Det skal altså noget oftere få børnene passet, og så tage en gåtur ved stranden og lign, det er eleksir for kærligheden

Kunne ikke gå uden om tråden uden lige at skrive.
Så spire kærligheden virkelig frem igen. ROMANTISK at ligge på stranden og se solnedgangen med et glas hvidvin.

Anmeld

28. juli 2011

NinaNymannMadsen

hvor lyder det bare godt og hyggeligt. det er da bare dejligt. og ja 7 år det er lang tid. men bare i nyder hinanden ellers også så et det jo godt nok.

håber da i får flere af sådanne aftener

Anmeld

28. juli 2011

Mi

B&J skriver:

ej hvor er jeg glad på jeres vejne for ja 7år er godt nok længe og hvor lød det bare super hyggeligt og romantisk

Det var også rigtig romantisk. Elsker den mand

Anmeld

28. juli 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

Kunne ikke gå uden om tråden uden lige at skrive.
Så spire kærligheden virkelig frem igen. ROMANTISK at ligge på stranden og se solnedgangen med et glas hvidvin.

Ja, så kan vi lidt igen, og der skal IKKE gå 7 år igen

Anmeld

28. juli 2011

Mi

NNM skriver:

hvor lyder det bare godt og hyggeligt. det er da bare dejligt. og ja 7 år det er lang tid. men bare i nyder hinanden ellers også så et det jo godt nok.

håber da i får flere af sådanne aftener

Det gør vi helt sikkert

Anmeld

28. juli 2011

NinaNymannMadsen

Mi skriver:

Det gør vi helt sikkert

dejligt

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Ja, så kan vi lidt igen, og der skal IKKE gå 7 år igen

Nej, i må gøre det lidt oftere. Sådan en dejlig tur på stranden. Orrh misunder jer lidt.
Tror jeg skal have fundet picnic kurven frem og en tur på stranden med kæresten.

Anmeld

28. juli 2011

Mi

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej, i må gøre det lidt oftere. Sådan en dejlig tur på stranden. Orrh misunder jer lidt.
Tror jeg skal have fundet picnic kurven frem og en tur på stranden med kæresten.

Ja gør det, der skal jo ikke så meget til. Det var bare rart at komme lidt ud af de vante rammer og gå hånd i hånd. Normalt kommer der jo altid et barn eller tre rendende og skal vise noget, eller holde os i hænderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.