gør i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2011

MorTil2<3

Ja, mit spørgsmål er :

Jer som er gravide og kreative, maler i stadig, og leger med andre ting man ikke ''må'' når man er gravid... Saavner nemlig sådan at male, så vil bare lige høre hvor mange af jer der gør det?

Gerne med en begrundelse det er tilladt at være annonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

kiwilouise

SnartMorTil2<3 skriver:

Ja, mit spørgsmål er :

Jer som er gravide og kreative, maler i stadig, og leger med andre ting man ikke ''må'' når man er gravid... Saavner nemlig sådan at male, så vil bare lige høre hvor mange af jer der gør det?

jeg er 38+4 og jeg har malet under hele min graviditet. der er ikke noget bedre end at sidde i min egen verden og være kreativ  

jeg spurgte lægen dengang jeg blev gravid og han sagde at det skulle jeg da selvfølgelig bare fortsætte med

Anmeld

28. juli 2011

Sakris

Jeg gjorde ikke. Det havde jeg bare fået af vide, så jeg fandt på andre ting!

Anmeld

28. juli 2011

FjolleTrold

Altså nu tænker du vel på at male malerier? Det gjorde jeg i det fri - jeg var endda i maleterapi. Men at male vægge gjorde jeg ikke

Anmeld

29. juli 2011

Fenja09

Før jeg blev gravid malede jeg meget - stort set hver eneste dag, men har ikke malet igennem hele min graviditet. Har istedet lavet andre kreative ting

Anmeld

29. juli 2011

Anonym

Man må gerne male selvom man er gravid...

Det er bare hvis man leger med kemikalier som der er i de store bøtter maling som ikke er så sundt

Mal bare løs

Anmeld

29. juli 2011

MorTil2<3

Tak for svar...

Anmeld

29. juli 2011

Holbæktrunten

SnartMorTil2<3 skriver:

Ja, mit spørgsmål er :

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at male pga pladsmangel og flytning. Voldsomt irriterende, for har virkelig lyst til at komme igang igen, og det er alt for længe siden jeg har haft lyst og overskud. Havde alt mit malerierne ikke været pakket ned, havde det ikke taget mig mange sekunder at få gang i oliemaling, lærred og staffeli igen... Så måtte jeg bare passe ekstra på ikke at få det på huden, og lade malerierne tørre i garagen :0)

Anmeld

29. juli 2011

L.J.L

SnartMorTil2<3 skriver:

Ja, mit spørgsmål er :

Ja jeg malede dagligt da jeg var gravid. Det kAn ikke skade noget, det der menes med at undgå maling er hvis du har tænkt dig at male din bolig eller lignende, det er ikke sundt for baby da du står og indånder en masse giftige dampe. Men den mængde maling du bruger når du maler et maleri kan ikke skade noget. Så bare mal løs!!

Anmeld

30. juli 2011

Rikke, Liam & Linus

Altså hvis du gør det udendørs og ellers bruger vandbaseret maling. Så kan jeg ikke se det store problem i at gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.