spørgsmål til sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige været ved at koge de første sutter til den lille kommer. jeg kogte bare noget vand og helte det ned i en skål hvor sutterne lå. er det ikke sådan man skal?

Men da jeg tog dem op er vandet igen, så er der kommet vand ind i selve sutten, må der det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

NatteS

nej jeg mener ikke der må vaere vand inde i selve sutten.. så er den ikke taet..

Anmeld

28. juli 2011

CeViss

Jeg puttede sutterne i gryden og lod det koge i 5 min.

Men vandet der er kommet ind i sutten, skal du bare sørge for at kommer ud igen

Anmeld

28. juli 2011

MortilCilas

Alle de sutter jeg har er avent og meda sutter, der kommer vand ind i, men det er lige til at trykke ud. Og i de slags er det meningen, da det skulle mindske suttebid, senere hen, nå barnet kan trykke dem flade

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Alle de sutter jeg har er avent og meda sutter, der kommer vand ind i, men det er lige til at trykke ud. Og i de slags er det meningen, da det skulle mindske suttebid, senere hen, nå barnet kan trykke dem flade

Når ja okay Tak for svar

Anmeld

28. juli 2011

Nessie

Vi putter sutterne i en gryde med kogende vand, og koger dem i 5 minutter.

Der kommer altid vand i, og det trykkes bare ud (med rene hænder, selvfølgelig ), når sutterne er kølet af

Anmeld

28. juli 2011

Isabella_mor

det er fint nok du skolder dem...  

Anmeld

28. juli 2011

Maja88

jeg gør ¨på nøjagtig samme måde og vandet der kommer ind. trykker jeg bare ud igen..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja okay Tak for alle svarene

Anmeld

1. august 2011

gabrielogisolde

nej!! endelig ikke- Der samles en masse dumme bakterier derinde. Du kan aldrig for alt vandet ud. Du skal vælge en sut der er udformet i ét stykke, som fx natursutten

du kan købe dem online her: www.natursutten.dk eller her: http://helsemarie.dk/group.asp?group=284

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.