Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg lige været ved at koge de første sutter til den lille kommer. jeg kogte bare noget vand og helte det ned i en skål hvor sutterne lå. er det ikke sådan man skal?
Men da jeg tog dem op er vandet igen, så er der kommet vand ind i selve sutten, må der det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej jeg mener ikke der må vaere vand inde i selve sutten.. så er den ikke taet..
Jeg puttede sutterne i gryden og lod det koge i 5 min.
Men vandet der er kommet ind i sutten, skal du bare sørge for at kommer ud igen
Alle de sutter jeg har er avent og meda sutter, der kommer vand ind i, men det er lige til at trykke ud. Og i de slags er det meningen, da det skulle mindske suttebid, senere hen, nå barnet kan trykke dem flade
Cilas skriver: Alle de sutter jeg har er avent og meda sutter, der kommer vand ind i, men det er lige til at trykke ud. Og i de slags er det meningen, da det skulle mindske suttebid, senere hen, nå barnet kan trykke dem flade
Når ja okay Tak for svar
Vi putter sutterne i en gryde med kogende vand, og koger dem i 5 minutter.
Der kommer altid vand i, og det trykkes bare ud (med rene hænder, selvfølgelig ), når sutterne er kølet af
det er fint nok du skolder dem...
jeg gør ¨på nøjagtig samme måde og vandet der kommer ind. trykker jeg bare ud igen..
Ja okay Tak for alle svarene
nej!! endelig ikke- Der samles en masse dumme bakterier derinde. Du kan aldrig for alt vandet ud. Du skal vælge en sut der er udformet i ét stykke, som fx natursutten
du kan købe dem online her: www.natursutten.dk eller her: http://helsemarie.dk/group.asp?group=284
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128