En typisk dag hvor vi ikke skal noget men bare er hjemme (de fleste dage):
kl. 6: vågner, vil have lidt vand og en sut og sover igen
Mellem 7 og 8: vågner, får sunget godmorgen-sang, får morgenmad (havregrød m. smørklat og 2 tsk frugtmos og vand til. Sidder herefter i højstolen og pludrer og leger med bidering el. lign. mens jeg lige ordner køkkenet og fylder opvaskeren.
Herefter ind i stuen og få formiddagsflaske (stor flaske vælling). Ligger så hos mig og hygger stille og roligt med sut og legetøj i 20 min for at maden kan lægge sig på plads i maven (har reflux og gylper meget)
Får tøj på og hygger og nusser ved puslebordet. Læser herefter historie og synger evt en sang inde i stuen og får så en sjat vælling og bliver puttet til formiddag mellem kl. 9.30 og 10.
11.30: vågner og bliver taget op. Nusser lidt og kigger på billederne på vægen inde i hendes værelse hvor hun sover. Leger inde på legetæppet i stuen og hører musik mens der laves frokost som hun får kl. 12 (øllebrød/ grøntsagsmos m. kød/ majsgrød eller hirsegrød m. frugtmos/ pasta m. grønt og kød og vand til). Leger igen i højstolen mens jeg ordner køkkenet.
Efter frokost leger hun inde i stuen på legetæppet sammen med mig og hører musik eller vi går en tur.
kl. 13.30 får hun en stor flaske mme og bliver puttet til eftermiddag.
kl. 15-15.30: hun vågner og vi nusser og hygger og ser på billederne på vægen igen og så får hun eftermiddagsmad (frugtmos og vand) og så kommer hun med ind i stuen og hygge med os eller vi går en tur.
17.30: aftensmad (det samme som vi får og vand til)
Herefter bad og/eller hygge. Nattøj på. Synge sange og putte med den særlige aften-putte-bamse som kan spille en melodi
18.45: Får en stor flaske vælling og puttes i seng 19.00. Sover så igennem natten.
Maden som jeg beskriver er alt sammen blended groft så det er rimeligt tykt og det er blended med en sjat mme i hver gang. 
Det med dynen gør Amanda også, så jeg giver hende sokker på i seng eller en natdragt med fødder en sjælden gang (for de passer hende dårligt) og så skruer jeg lidt op for varmen hvis det er koldt