Hvor kan jeg købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Nadia Maya

Hej damer Er der nogle der ved, hvor jeg kan købe de gode gamle stofbleer? Dem hvor de er tykkere og blødere.. Jeg har været alverdens steder, men kan ikke finde dem Hjææælp!!!Rigtig god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Hvem?

Nadia Maya skriver:

Hej damer Er der nogle der ved, hvor jeg kan købe de gode gamle stofbleer? Dem hvor de er tykkere og blødere.. Jeg har været alverdens steder, men kan ikke finde dem Hjææælp!!!Rigtig god aften

Ønskebørn har hvert fald haft dem, jeg købte nemli et hav derinde i tidernes morgen

Anmeld

27. juli 2011

hyskystar

Babysam eller ønskebørn

de er stive og tynde når man køber dem men de bliver bløde og dejlige efter vask

Anmeld

27. juli 2011

Nadia Maya

Det må jeg prøve så - de virker bare bestemt ikke sådan når man mærker dem i butikken Tak!

Anmeld

28. juli 2011

ano14316

Nadia Maya skriver:

Jeg har købt nogen hos tøjbamsen af økologiske bomuld.. de er meget tykkere end alle de andre jeg har set + at det er 80 x 80cm..

Så er de også relativt billige..
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11738

Anmeld

28. juli 2011

2babygirls

Nadia Maya skriver:

Vil sige at dem fra pippi er ret tykke, hvorimod dem fra babysam, name it og bilka er tynde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.