Amme stop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Anja&jesper

nettemor skriver:

kender det godt. her er knægten 16 mdr og har stadig ikke sit eget værelse fordi vi lige havde et helt hus der skulle ordnes.. men hvis det så ikke kan lade sig gøre at begynde på projekt nul natmad når farmand ikke skal op dagen efter og han ikke kan sove fra det så må han jo pænt finde sig en plads på sofaen

Ja sådan tænker jeg også  han må bare finde sig i det ellers må han finde sig et andet sted at sove..  griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Nettemor

Anja&jesper skriver:

Ja sådan tænker jeg også  han må bare finde sig i det ellers må han finde sig et andet sted at sove..  griner

sådan er det her i hvert fald ellers må han skynde sig at lave et værelse til guldet men  for at alt går strygende godt med projekt nul natmad

Anmeld

28. juli 2011

raca

første skrit er for det meste at adskille amning og putning.. dvs amning i stuen og lad far, eller dig selv putte.

i en rolig periode for dig barnet og faren,

sover du med bluse og siger nej og tilbyder vand... dette kan ved nogle være nok...

hvis barnet er meget ulykkelig og vedholdendeog jeres overskud ikke det største.. så sid dig små mål.. ala, jeg vil ikke amme mellem 20-2 de første nætter også jeg vil ikke amme mellem 20-4 den næste mange nætter også også til sidst er det kun gonatnår og morgentår der er tilbage..

hvis du har brug for en effektiv og meget hurtig afvending om natten lader du faren tage over i 3-4 nætter eller mere hvor barnet så må græde efter dig og mælken og ikke kun mælken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.