mester jacob, mester jacob sover du .. NEJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Mor1012

8 mdr gammel :

Først vågnede hun kl 05 den ene nat, Grædende og skulle trøstes i 30 min i stuen og faldte i søvn i armen... ¨sådan gik de første 3 dage

så vågnede hun grædende kl 20 igår og fik mad og sov først kl 21. vågnede grædende igen kl 00 og kl 04.40

iaften vågner hun grædende kl 21, bliver taget med ind i stuen trøstes får mad er og lige faldet i søvn ( kl 22 ) meen små græder stadig ind i mellem. men falder selv i søvn igen.. så længe det vare...

hvad kan dette skyldes, sys ligesom det bliver oftere og oftere.. andre som har det på samme måde.. ?

( at vi tager hende ind i stuen når det er, er fordi hun simpelhen ER vågen og ikke vil falde til ro ellers )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Mor1012

Sleet ingen

Anmeld

28. juli 2011

Mor1012

28. juli 2011

Koen.

ååh er ked af at sige det, men sådan startede det med min datter da hun var 6 mdr gammel, det blev ofter og ofter hun vågnede!

Nu er hun 15 mdr og nogen nætter/aftner er hun vågen 3 gange andre 15-20 gange.. hvad det skyldes?? jaaa??

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

8 mdr gammel :

Først vågnede hun kl 05 den ene nat, Grædende og skulle trøstes i 30 min i stuen og faldte i søvn i armen... ¨sådan gik de første 3 dage

så vågnede hun grædende kl 20 igår og fik mad og sov først kl 21. vågnede grædende igen kl 00 og kl 04.40

iaften vågner hun grædende kl 21, bliver taget med ind i stuen trøstes får mad er og lige faldet i søvn ( kl 22 ) meen små græder stadig ind i mellem. men falder selv i søvn igen.. så længe det vare...

hvad kan dette skyldes, sys ligesom det bliver oftere og oftere.. andre som har det på samme måde.. ?

( at vi tager hende ind i stuen når det er, er fordi hun simpelhen ER vågen og ikke vil falde til ro ellers )

Sådan er der RIGTIG mange der har det når deres børn er omkring 8 mdr.. Tigerspring .. De har fundet ud af mor og far kan forsvinde og i den her periode har de meget brug for os .. 

Oscar har også været sådan der, men nu er han begyndt og finde ud af vi kommer tilbage igen når vi går .. Men det der med de vågner og skriger er meget normalt omkring 8 mdr. alderen .. Jeg kender i hvert fald mange der har oplevet det i en periode ..

Bare rolig, det går snart over 

Anmeld

28. juli 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

8 mdr gammel :

Isabella på 9 mrd. er også begyndt at vågne skrigende i løbet af natten. Men hun sover dog videre når hun er blevet nusset på kinden og fået sin sut igen  Vi har prøvet det 4-5 gange nu - og det er et chok at vågne til, men som Morethanperfect skriver, så er det en fase de skal igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.