første tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Puttemusen93

Altså ved  ikke rigtigt hvad jeg skal tro på, nogle siger man ikke må bruge tandpasta og andre siger man gerne må.
det er fordi min 8 månede gamle dreng har fået sin første tand?
hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Fru.Mäes <3

Vi bruger ikke tandpasta endnu - men har fået af vide, at man helst skal bruge den røde fra aquafresh - når man skal bruge det til de kære små

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

man må godt bruge tandpasta, men det skal være på tørelse med ja spidsen a en nål næsten  Caroline har 3 tænder hun er 8 måneder(om 2 dage) og jeg børster tænder på hende morgen og aften men kun 1 gang i ugen med tandpasta

Anmeld

28. juli 2011

Puttemusen93

de-wett skriver:

man må godt bruge tandpasta, men det skal være på tørelse med ja spidsen a en nål næsten  Caroline har 3 tænder hun er 8 måneder(om 2 dage) og jeg børster tænder på hende morgen og aften men kun 1 gang i ugen med tandpasta

okey, lyder også meget godt, skulle bare lige være sikker

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Puttemusen93 skriver:

Altså ved  ikke rigtigt hvad jeg skal tro på, nogle siger man ikke må bruge tandpasta og andre siger man gerne må.
det er fordi min 8 månede gamle dreng har fået sin første tand?
hjælp

Min sp sagde til mig, at lige fra starten af skulle jeg børste med tandpasta .. Så det gør vi .. Han har 2 tænder nu

Anmeld

28. juli 2011

LBK

Godt spørgsmål... Min datter har også lige fået sine to første tænder.... Men hvornår børster i tænder på jeres spæde børn???

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

L_K skriver:

Godt spørgsmål... Min datter har også lige fået sine to første tænder.... Men hvornår børster i tænder på jeres spæde børn???

Sætter ham på et bord eller i hans bumbostol, holder hans hænder med en hånd, og børster med den anden 

Anmeld

28. juli 2011

de-wett

L_K skriver:

her der leger vi med tandbørsten  Hun elsker at få børstet tænder når hun selv må være med til det

Anmeld

28. juli 2011

kamtok

morethanperfect skriver:

Min sp sagde til mig, at lige fra starten af skulle jeg børste med tandpasta .. Så det gør vi .. Han har 2 tænder nu

De skal selvfølgelig børstes med tandpasta HVER DAG ( og min SP er enig med din SP). Der skal også børstes på gummerne, hvor der ikke er nogen tænder.

Anmeld

28. juli 2011

2babygirls

Her får hun først selv lov, og så skiftes vi mellem at hun børster og vi børster. Vi bruger tandpasta, fordi hun ikke gad det og lavede hønserøv, så nu åbner hun munden, og tuder uanset hvad.
Men det skal jo gøres.

Vores tandlæge sagde de ikke behøver tandpasta det første år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.