Hjælp til foldning af sange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.345 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Camilla Jensen

Hej Derude.

Ja som overskriften lyder så har jeg brug for hjælp til at folde sange. Er der nogle derude der kan en go foldning eller har en hjemmeside hvor de kan guide en??

Jeg har kigget lidt på nettet men det er tit og ofte serviet foldning og det går desværre ikke med en sang

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Valle81

Camilla Jensen skriver:

Hej Derude.

Ja som overskriften lyder så har jeg brug for hjælp til at folde sange. Er der nogle derude der kan en go foldning eller har en hjemmeside hvor de kan guide en??

Jeg har kigget lidt på nettet men det er tit og ofte serviet foldning og det går desværre ikke med en sang

Håber i kan hjælpe mig

Jeg synes denne her metode er nem og rigtig sød:0)

http://minimegablog.blogspot.com/2009/07/kuverter- i-en-fart.html

Christina

Anmeld

27. juli 2011

MelikkazMoar

Camilla Jensen skriver:

Hej Derude.

Håber i kan hjælpe mig

til en fest fik vi en sang foldet som et bolche..

sangen var rullet/bøjet så meget sammen den kunne og lukket med et lille stykke tape .. og så havde de tager et af de der engangs brændtæpper og klippet i passende stykker til a pakke ind i  og så dreje enderne ..

og så lagt en en 'kage' dåse

Anmeld

27. juli 2011

Camilla Jensen

Tak for jeres svar.

Er der flere derude der har en go ide til foldning af sange?

Anmeld

27. juli 2011

Troldemommi

MelikkazMoar skriver:

til en fest fik vi en sang foldet som et bolche..

sangen var rullet/bøjet så meget sammen den kunne og lukket med et lille stykke tape .. og så havde de tager et af de der engangs brændtæpper og klippet i passende stykker til a pakke ind i  og så dreje enderne ..

og så lagt en en 'kage' dåse

Det var da en sjov ide :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.