Skrå stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

twinny

Hey tøser....

Hvornår må man begynde at bruge skrå stol til bebserne???

Eller hvornår begyndte i at bruge dem?

Er det pengene værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

MortilCilas

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Hvornår må man begynde at bruge skrå stol til bebserne???

Eller hvornår begyndte i at bruge dem?

Er det pengene værd?

Jeg tror at min søn har være omkring 1-2 måneders tid, da jeg begyndte med min, når jeg hopped i bad (så tog jeg ham med der ud) Ellers blev han lagt i en sækkepude, mere for hans rygs skyld

Anmeld

27. juli 2011

Noneother

Min var i hvert fald guld værd.

Det hedder vist fra 5 uger. -og kun 10minutter ad gangen max 3 gange om dagen. De skal kunne holde hovedet lidt selv først

Anmeld

27. juli 2011

raca

vi brugte et tykt tæppe til vores.. havde en ståstol til den ælste men syntes faktisk ikke om den...

Anmeld

27. juli 2011

Clisolka

Jeg tror vi begyndte ved 5-6 uger gammel 

Anmeld

27. juli 2011

Dianaaa

jeg har købt en i: mor og barn, som gælder fra de er født den er af mærket chicco..

Anmeld

27. juli 2011

twinny

Okay.. mange tak, tøser...

Anmeld

4. august 2011

Alexander&Lærke

Jeg havde lånt en til Alexander da han var lille og den var guld værd, nu var han et meget vågen barn, så måtte have ham med til det meste når jeg fx skulle i bad eller ordne noget i køkken. Han elskede at sidde i den, den kunne vippe lidt og det fandt han selv hurtigt ud af. 

Jeg har nu købt en til lille pigen også, den er dog ikke helt kommet i brug endnu, men tror faltisk godt den kunne for den har en indstillig ryg som kan ligges hel ned..

Vi har været glade for vores

Anmeld

4. august 2011

twinny

Mette&Alexander skriver:

Jeg havde lånt en til Alexander da han var lille og den var guld værd, nu var han et meget vågen barn, så måtte have ham med til det meste når jeg fx skulle i bad eller ordne noget i køkken. Han elskede at sidde i den, den kunne vippe lidt og det fandt han selv hurtigt ud af. 

Jeg har nu købt en til lille pigen også, den er dog ikke helt kommet i brug endnu, men tror faltisk godt den kunne for den har en indstillig ryg som kan ligges hel ned..

Vi har været glade for vores

okay... mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.