gode råd om badebleer på badeferie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

lillelunasmor

Hej.

Vi skal på badeferie om et par uger og søger gode råd fra forældre som har været på badeferie med deres tumlinge. Jeg har selv en datter på 1 1/2 år som vil elske at lege i pool, men er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge af bleer.

Er det bedst med engangs badebleerne og hvis ja, hvor mange skal vi regne med at bruge om dagen og hvilke er bedst? Det kunne jo blive en dyr fornøjelse :-)

eller er de gen-anvendelige badebleer bedst? og hvad er helt præcist tricket med dem da de ikke har en ble inden i til at samle stort og småt?

Håber i kan hjælpe. :-)

kh Store Luna og dec lillebrors mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Madam Blå

lillelunasmor skriver:

Hej.

Vi skal på badeferie om et par uger og søger gode råd fra forældre som har været på badeferie med deres tumlinge. Jeg har selv en datter på 1 1/2 år som vil elske at lege i pool, men er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge af bleer.

Er det bedst med engangs badebleerne og hvis ja, hvor mange skal vi regne med at bruge om dagen og hvilke er bedst? Det kunne jo blive en dyr fornøjelse :-)

eller er de gen-anvendelige badebleer bedst? og hvad er helt præcist tricket med dem da de ikke har en ble inden i til at samle stort og småt?

Håber i kan hjælpe. :-)

kh Store Luna og dec lillebrors mor.

Jeg har ikke selv erfaring med det - men dem, jeg kender med småbørn har haft badebukser, der sad til. Så måtte de tømme dem, hvis der skulle komme afføring i. De var heldigvis ikke ude for, at han havde afføring i dem, men hvis han havde, så er de vist meget nemme at vaske. Det er i hvert fald billigere end badebleer

Anmeld

27. juli 2011

LC

Min datter har denne badeble fra imsevimse.  Det er sådan en tyk en som holder det hele i bade bleen, så kan man vaske den og den er klar til brug igen...

Hun har også en badedragt, men den er uden det der tykke stof inden i til at opsamle, så den skal hun have en engangs badeble inden under.

Hvis i skal være væk en uge og bruge badebleer hver dag, så vil jeg nok anbefale at købe en badeble, af de tykke slags, som du bare lige kan vaske. Det tror jeg er billigts i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.