øget tissetrang 11 dage før forventet mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.441 visninger
50 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

Kan det lade sig gøre at hvis man er gravid, allerede at have øget tissetræng... i 4 dage nu har jeg tisset hele tiden. og der er  ca 11 dage endnu før mens kommer... 

er det et godt tegn eller ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Muffinmus

tja, jeg tissede også mere før mens, så nej, tænker ikke det nødvendigvis er derfor, men bare kroppen der hygger sig med at tisse nogle gange mere end andre:-)

Men hvem ved, måske får du to fine streger senere, men ægget har jo ikke engang sat sig fast hvis du har et befrugtet æg?? så ja, tag den med ro go se hvad der sker om 2 ugers tid:-)

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

tja, jeg tissede også mere før mens, så nej, tænker ikke det nødvendigvis er derfor, men bare kroppen der hygger sig med at tisse nogle gange mere end andre:-)

Men hvem ved, måske får du to fine streger senere, men ægget har jo ikke engang sat sig fast hvis du har et befrugtet æg?? så ja, tag den med ro go se hvad der sker om 2 ugers tid:-)

hvornår sætter et æg sig fast efter befrugtning ???

Anmeld

27. juli 2011

Fenja09

Skal ikke kunne sige, om du er gravid eller ej, men tror ikke man kan se det så tidligt pga at man tisser mere. Årsagen til at man som gravid tisser hyppigere end normalt skyldes at barnet fylder meget og presser på blæren og det vil det ikke gøre i starten af graviditeten.

Men  at du/i får ønsket om en bebs opfyldt inden længe!

/Fenja

Anmeld

27. juli 2011

baby012

hmm, tror ikke det kan mærkes så hurtigt, men er ikke 100% sikker.. 

syns måske du skal tage til lægen og få taget en urinprøve så han/hun kan teste for blærebetændelse . 

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Kan det lade sig gøre at hvis man er gravid, allerede at have øget tissetræng... i 4 dage nu har jeg tisset hele tiden. og der er  ca 11 dage endnu før mens kommer... 

er det et godt tegn eller ???? 

Har selv haft øget tissetrang siden fredag. (venter mens d. 2 aug) Det har dog udviklet sig til og skulle tisse, mere og mere. hele tiden og meget lidt. = Det har udviklet sig til en grim urinvejsinfektion. med en del blod..
Så det kan også være tegn på at du er ved at få blærebetændelse.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Har selv haft øget tissetrang siden fredag. (venter mens d. 2 aug) Det har dog udviklet sig til og skulle tisse, mere og mere. hele tiden og meget lidt. = Det har udviklet sig til en grim urinvejsinfektion. med en del blod..
Så det kan også være tegn på at du er ved at få blærebetændelse.

hm ja det håber jeg da ikke jeg er ved at få... jeg har før lidt meget af blærebetændelse, og når jeg har det kan jeg virkelig mærke det, for det gør frygtelig ondt på mig... 

men skal da ikke kunne sige om i har ret... men lige nu har jeg det som om min mens er på vej... og det skal altså tidligst komme den 6 august... 

Anmeld

27. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hm ja det håber jeg da ikke jeg er ved at få... jeg har før lidt meget af blærebetændelse, og når jeg har det kan jeg virkelig mærke det, for det gør frygtelig ondt på mig... 

men skal da ikke kunne sige om i har ret... men lige nu har jeg det som om min mens er på vej... og det skal altså tidligst komme den 6 august... 

Men jeg skal heller ikke gøre mig klog på det
Har du taget p-piller. i så fald hvornår stoppede du så med dem??
Kroppen kan jo godt være lidt mærkelig.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Men jeg skal heller ikke gøre mig klog på det
Har du taget p-piller. i så fald hvornår stoppede du så med dem??
Kroppen kan jo godt være lidt mærkelig.

nej tager ikke p-piller... er mange år siden jeg har spist dem.... 

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej tager ikke p-piller... er mange år siden jeg har spist dem.... 

skal også lige sige, at min mave er meget oppustet, har den også været i 4-5 dage nu fra formmiddag til jeg går i seng , plejer den heller ikke være... 

så meget øget tissetrang og oppustet mave, vil sår'n ønske det er gode tegn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.