Pas til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Puttemusen93

hejsa...
Søger lige en lille smule hjælp, det der med pas til helt små børn, under 2 år, nogle der ved hvordan det funkgere?
Skal nemlig selv havde nyt pas, skal han havde sit eget pas eller skal han være med i mit, er virkeligt lost her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Puttemusen93 skriver:

hejsa...
Søger lige en lille smule hjælp, det der med pas til helt små børn, under 2 år, nogle der ved hvordan det funkgere?
Skal nemlig selv havde nyt pas, skal han havde sit eget pas eller skal han være med i mit, er virkeligt lost her.

http://www.kk.dk/Borger/Borgerservice/Pas.aspx

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

Puttemusen93 skriver:

hejsa...

der er lavet den lov at alle børn ligemeget alder skal have deres eget pas.. Vi var på gran canarie i julen, der var asta 1½ år, og hun skulle have eget pas.. For 4 år siden var vi i italien med min niece der dengang var 4 mdr, og hun skulle også have sit eget pas..

Anmeld

27. juli 2011

Puttemusen93

Mor-til-asta-09 skriver:

der er lavet den lov at alle børn ligemeget alder skal have deres eget pas.. Vi var på gran canarie i julen, der var asta 1½ år, og hun skulle have eget pas.. For 4 år siden var vi i italien med min niece der dengang var 4 mdr, og hun skulle også have sit eget pas..

Super mange tak. sådan var det nemlig ik for 5 år siden

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

Puttemusen93 skriver:

Super mange tak. sådan var det nemlig ik for 5 år siden

nej..Det har vist noget med sikkerheden at gøre...

Velbekomme

Anmeld

27. juli 2011

Puttemusen93

Mor-til-asta-09 skriver:

nej..Det har vist noget med sikkerheden at gøre...

Velbekomme

Det kan jo godt være kunne ligeså godt få lavet et til ham med det samme nu jeg selv skal ha

Anmeld

27. juli 2011

Dansker i England

Alle skal have eget pas. Min datter var kun et par mdr , da hun fik sit pas. Det er gyldigt I to år, så hun skal have nyt igen lige om snart.

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

Puttemusen93 skriver:

Det kan jo godt være kunne ligeså godt få lavet et til ham med det samme nu jeg selv skal ha

ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.