Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
et enkelt billede af min prøvekage til min 30 års fødselsdag der kommer lige om lidt. Dem er med mandelchokoladebunde og baileycreme. Virkeligt yums...
Og så en fødselsdagskage til en af pigerne herindefra's datter, der bliver 1 år. Temaet lød på prinsesser... hihi
Den er med lyse bunde, hindbærmouse og tobleronecreme og smurt op med smørcreme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de bare rigtig finde,især prinsessekagen...
hvor lang tid før laver du kronen???
celkt skriver: et enkelt billede af min prøvekage til min 30 års fødselsdag der kommer lige om lidt. Dem er med mandelchokoladebunde og baileycreme. Virkeligt yums... Og så en fødselsdagskage til en af pigerne herindefra's datter, der bliver 1 år. Temaet lød på prinsesser... hihi Den er med lyse bunde, hindbærmouse og tobleronecreme og smurt op med smørcreme.
Hvor er det bare nogle flotte kager!!! Hvad sker der herinde, der er flere der nærmest er eksperter i det!
Hvad laver du figurerne af?? Jeg må altså til at prøve selv...skal måske lave min nevø´s dåbskage, og den skal altså være lige så fin som alle dem jeg efterhånden har set herinde!
figurer og pynt er lavet ca en uge i forvejen og lavet af fondant, som jeg har købt færdigt og selv farvet ind og formet.. Man kan sagtens lave det selv af skumfiduser, men det er min erfaring at til finere arbejder som bogstaverne, er det købte bedst.
og tak
Hatten af for jer, der kan sådan noget. Er virkelig imponeret - MUMS.
Waaauuu..hvor er de flotte...du burde jo være blevet konditor min skat
Hvor er kronen med sommerfuglen bare fantastisk
næh. ikke konditor, for gider ikke leve af det... ;-)
men det er hyggeligt, - det er det...
hvis der er andre på fyn, der skal bruge en til en eller særlig lejlighed, vil jeg gerne hjælpe... jeg kan godt lide at få lidt mere øvelse... hehe
Ej hvor fint. Bliver helt sulten ..
Hvor er de bare flotte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128